Jak zrobić breloczek z czterolistną koniczynką? strona 1 z 6

Żeby znaleźć czterolistną koniczynkę, nie trzeba spędzić całego dnia na łące usłanej kwiatami. Wystarczy kilka kawałków ekoskóry, klej i nożyczki, a już za kilka minut będziemy się cieszyć oryginalnym i efektownym breloczkiem w kształcie liścia koniczyny. Taki brelok to również doskonały prezent dla bliskiej osoby. Dowiedz się jak go zrobić.
Jak zrobić breloczek z czterolistną koniczynką?
Rzeczy, których potrzebujesz:
kawałki ekoskóry (najlepiej kolorowej), nożyczki, mocny klej, kółko breloczka
Udostępnij na FB
1
szablon koniczynki
Pobierz dostępny tutaj szablon koniczynki. Wydrukuj go na kawałku sztywnego papieru i wytnij. Odrysuj szablon na „lewej” stronie dwóch kawałków ekoskóry. (najlepiej w dwóch różnych kolorach). Wytnij oba elementy. Z jednego kawałka skóry wytnij również cienki pasek, mniej więcej tej samej długości, co wysokość koniczynki.
2
breloczek z koniczynką - krok 1
Złóż ten pasek na pół i sklej oba jego końce. Następnie przylej go do lewej strony jednej skórzanej koniczynki.
3
breloczek z koniczynką - krok 3
Rozprowadź klej na lewej stronie drugiej koniczynki i ostrożnie przyłóż ją do pierwszej. Koniczynki powinny idealnie na siebie nachodzić, a klej nie może wyciekać poza ich krawędzie. Jeśli tak się stanie, szybko zetrzyj jego nadmiar, zanim zdąży zaschnąć.
4
breloczek z koniczynką - krok 4
Oto prawie gotowy breloczek. Musimy jeszcze nałożyć na skórzaną pętelkę kółko.
5
breloczek z koniczynką - krok 4
Breloczek zrobiony. Przyczep go do kluczy lub podaruj bliskiej osobie – na szczęście.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Patka - 2014-03-18
Bardzo pomysłowe :) myślicie, że można użyć innego materiału, który będzie nadawał się na brelok?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub