Jak zrobić pisanki na szydełku? strona 1 z 6

Prawdziwa wiosna nadchodzi zawsze ze świętami wielkanocnymi. Wówczas jest w pełni kolorowo, słonecznie i radośnie - czyli dokładnie tak, jak powinno być wiosną. Poniższe siateczki na jajka warto zacząć robić dużo wcześniej, gdyż zapewne trzeba będzie ich zrobić większą ilość - dla siebie, dla przyjaciół i dla rodziny. Jest to trochę pracy, jednak warto, gdyż tak udekorowane jajka wyglądają przepięknie.
Jak zrobić pisanki na szydełku?
Udostępnij na FB
1
Najpierw weź jajko, umyj je i sparz we wrzątki. Nigdy nie wiadomo, czy na skorupce nie ma salmonelli. Następnie ostrożnie przebij obydwa końce jajka gwoździem robiąc na jednym końcu maleńką dziurkę a na drugim większą i wydmuchaj zawartość jajka. Delikatnie przepłucz jajka w środku i odłóż do wyschnięcia.
2
Kierując się schematem obok oraz załączonymi objaśnieniami wykonaj koszulkę na pisankę. Schemat składa się z dwóch części. Drugą część należy przymocować do pierwszej w ostatnim rzędzie, tam gdzie widać półsłupek. Włóż do środka jajko zanim koszulka zrobi się znów wąska.
3
Jak już koszulka będzie gotowa weź 15 cm kawałek wstążki i zawiąż ją w pętelkę.
4
Weź bardzo cienkie i długie szydełko, zahacz o nie pętelkę i przeciągnij ją przez środek jajka zaczynając od większego otworu. Supełek na końcu wstążki zostanie zatrzymany w środku przez mniejszy otwór zaś pętelka zostanie przeciągnięta na zewnątrz.
5
Gotową pisankę zawieś na stroiku z gałązek. Wesołych Świąt! Na podstawie: lvly.nl
  • Komentarze Tipy.pl (3)

gra - 2016-03-08
Robimy na drutach ale: szydelkiem!
kamilu - 2015-03-02
ok
asiaczek - 2014-04-03
idealne, takie w ludowym stylu :)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub