Jak korzystać z wpłatomatu?

Dzięki wpłatomatom mamy 24 godziny na dobę dostęp do swojego konta bankowego. Za ich pomocą możemy w szybki i łatwy sposób wpłacić na swoje konto pieniądze. Oto jak to zrobić.
Jak korzystać z wpłatomatu?
1
Sprawdź czy Twój bank posiada w swoich placówkach wpłatomat. Dzięki niemu będziesz mógł wpłacić na swoje konto pieniądze bez oczekiwania w kolejkach przy kasie i po godzinach otwarcia placówki.
2
Zbliżając się do wpłatomatu zachowaj szczególną ostrożność, zwłaszcza w nocy jeśli obszar jest słabo oświetlony. Jeśli to możliwe, weź kogoś ze sobą. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest korzystanie z automatów znajdujących się w pomieszczeniach, gdzie możesz zablokować drzwi.
3
Włóż kartę bankomatową do oznaczonego czytnika i wprowadź numer PIN. Ma to na celu weryfikacje twoich danych i otwarcie dostępu do twojego konta.
4
W odpowiednią kieszeń włóż banknoty, wyliczając taką kwotę, jaką chcesz wpłacić na konto. Wpłatomat nie przyjmuje monet. Banknoty powinny być czyste i stosunkowo proste, w przeciwnym razie mogą zostać odrzucone.
5
Poczekaj kilka chwil. Automat w tym czasie liczy banknoty - po zakończeniu tego procesu na ekranie pojawi się kwota, którą zdeponowałeś.
6
Jeśli wszystko się zgadza, możesz teraz zatwierdzić i zakończyć transakcję. Wpłacone pieniądze zostaną zaksięgowane na twoim koncie.
7
Po zakończeniu transakcji odbierz kartę i wydruk potwierdzający kwotę jaką wpłaciłeś. Pamiętaj, by zawsze zabierać potwierdzenie ze sobą.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (3)

f - 2013-08-19
a z bankomatu wypłacasz 2 złotówki....
zenek50zenek - 2013-04-03
jakos nie mogę się przekonac do tego typu rzeczy
qwertytrewq - 2011-08-16
Szkoda że nie wszystkie banin posiadaja w swojej ofercie wpłatomaty ;/
Tak samo szkoa ze nie mozna wpłacac bilonu. Napewno ułatwiło by to życie.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub