11 najlepszych domowych sposobów na obrzęki i cienie pod oczami strona 4 z 7

5
Rumianek

Rumianek od wieków zachwalany jest z powodu swych antybakteryjnych i przeciwzapalnych właściwości. Jest on stosowany do leczenia przeróżnych dolegliwości, dlatego też nie dziwi fakt, iż i w przypadku spuchniętych oczu może zdziałać cuda. Zaparz dwie torebki herbaty rumiankowej w filiżance pod przykryciem. Powinno to trwać ok. 10 minut. Następnie wystudź saszetki i połóż je na kwadrans na powiekach. Jeśli chcesz, napar z rumianku możesz wykorzystać do dodatkowego przemycia okolic oczu. Rumianek zmniejszy zaczerwienienia wokół nich i sprawi, że nie będą wyglądać na zmęczone. Opuchlizna również powinna się zmniejszyć, aż w końcu ustąpić całkowicie. Pamiętaj tylko, by okłady takie robić przynajmniej dwa razy dziennie przez kilka dni.
6
Białko jajka

Ubij białko z jaja kurzego i nanieś je pędzlem lub palcami w okolice oczu. Kiedy białko wyschnie, zadziała na skórę tonizująco i napinająco. Przyczyni się również do zmniejszenia stanu zapalnego. Wystarczy pozostawić białko na skórze na ok. 10-15 min, a następnie dokładnie je spłukać.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (3)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub