Pomysły na kartkę walentynkową strona 1 z 2

W tym roku podaruj swojej walentynce własnoręcznie zrobioną kartkę. Zrób sam karteczkę walentynkową dla swojej miłości - gwarantujemy, że doceni ona Twoje zaangażowanie oraz czas poświęcony na jej zrobienie. Wystarczy tylko pomysł i chęć a Twoja kartka na walentynki będzie z pewnością wyróżniać się na tle innych! Pragniesz, aby Twoja kartka walentynkowa była oryginalna i niepowtarzalna ale brakuje Ci pomysłu na jej wykonanie? Przeczytaj poniższe pomysły na kartkę walentynkową i wybierz coś dla siebie.
Pomysły na kartkę walentynkową
1
Najprostszym sposobem na wykonanie kartki walentynkowej jest złożenie białej kartki na pół i jej udekorowanie. Może to brzmi nudno i mało kreatywnie jednak nie musi takie być. Poniżej przedstawiamy parę sposobów na ozdobienie kartki walentynkowej.
2
Jednym z najprostszych sposobów jest wycięcie z kolorowego papieru serduszek, o różnych formach i wielkościach i przyklejenie ich do wierzchu kartki.Kolaż
3
Zamiast wycinać serca z kolorowego papieru możesz również wyciąć je z materiału, koronki, próbek tapety ściennej, z bibuły, ozdobnego papieru opakunkowego lub czegokolwiek innego.
4
Użyj techniki kolażu. Wytnij kolorowe zdjęcia i ilustracje z czasopisma i przyklej je na swoją kartkę. Spróbuj znaleźć kolekcję zdjęć, które będą opowiadały waszą historię. Możesz również wyciąć z magazynu potrzebne słowa, które zamierzasz użyć do wyznania swojej miłości.
5
Wytnij z kolorowego papieru/materiału małe kwadraty lub trójkąty. Ułóż z nich na kartce mozaikę w kształcie serca, napisu, lub czegokolwiek innego związanego z Twoim uczuciem.
Mozaika
Udostępnij na FB
6
Kartka walentynkowa
Zeszyj ze sobą różne skrawki materiału w taki sposób, aby utworzyły prostokąt o wymiarach odpowiadających wymiarom kartki pocztowej. Następnie ponaszywaj kolorowe guziczki, kawałki materiału w formie serduszek, cekiny itp i naklej na przygotowaną uprzednio kartkę papieru.
7
Narysuj coś farbkami akrylowymi na kartce. Aby rysunek był oryginalny do rysowania możesz użyć własnych rąk. Dopóki farbka nie wyschnie możesz posypać rysunek brokatem, aby nadać mu bardziej świąteczny i podniosły wygląd.
8
Zamiast zginać czystą kartkę papieru na pół, możesz połączyć dwie czyste karteczki ozdobną wstążką. Aby to zrobić zrób równej wielkości dziurki z boku kartki (najlepiej za pomocą dziurkacza).

Użyj swojej wyobraźni i zrób kartki walentynkowe dla każdego kogo lubisz!
  • Komentarze Tipy.pl (8)

aaa - 2012-02-08
No fajne!
Michalinkaa . <3 ☻ - 2012-01-30
Bardzo , bardzo dziękuję za tak dobre podstunięte pomysły...myślę , że w przyszłości na pewno mi się przydadzą . :)
Jula - 2010-02-09
świetne..Zrobiłam Wszystkie
:P
misia - pysia ;D - 2009-02-14
no całkiem, całkiem te pomysły, mi najbardziej się podoba ten pierwszy :)
Paulinkaa;) - 2009-02-12
a jaaa zrobiłam najpiękniejszą.. użyłam największego czerwonego brystolu.. wywołałam nasze zdjęcia.. do tego kilka koralików.. jakies guzikii i wyszło cudownie ;** pozdrawiam..
Donia... - 2009-02-12
Ej a wiecie co a mi się podoba krok >5< ciekawa jestem czy mi się uda~~!>>>...
Madzia - 2009-02-09
jak zrobiłam ta walentynkę to mi troche nie wyszła ale za 10 razem mi wyszła bardzo fajna dzieki!
sowa - 2009-02-03
Nom spox pomysły :)))*
:P :D
pzdr C;
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub