Jak przywrócić skórze jędrność?

Na mapie kobiecego ciała są strefy, których jędrność trudno utrzymać. Wraz z upływem lat skóra w tych miejscach staje się coraz mniej sprężysta i wiotczeje. Każda z nas chce jak najdłużej zachować piękne i jędrne ciało. Pamiętaj, że - jak w wielu innych przypadkach - warunkiem powodzenia jest nie superdrogi krem najnowszej generacji stosowany jednorazowo, ale regularna pielęgnacja.
Jak przywrócić skórze jędrność?
1
Ramiona pod specjalnym nadzorem

W dojrzałym wieku wiotkość skóry w tym miejscu to niemal norma. Zacznij więc działać!
Lubisz bluzki odsłaniające ramiona? Postaw na masaże i specjalne żele.

Raz w tygodniu wmasuj w ramiona ujędrniający peeling. Użyj do tego szorstkiej rękawicy, masuj energicznie kolistym ruchem ku górze. Pobudzisz mikrokrążenie, poprawisz elastyczność skóry.

Dwa razy dziennie stosuj żel ujędrniający przeznaczony do ramion. Skóra stanie się bardziej zwarta.

Aby utrzymać ładny kształt ramion, ćwicz i wzmacniaj ich mięśnie (głównie triceps).

Szybszy efekt działania żelu ujędrniającego uzyskasz, owijając ramiona (już posmarowane żelem) folią spożywczą. Ucisk wywołany takim owinięciem pobudza krążenie, dzięki temu substancje aktywne z kosmetyku działają lepiej.
2
Biust z efektem liftingu

Tutaj więcej oznacza zwykle – lepiej! Nie chodzi więc o wyszczuplenie biustu, a o zachowanie napięcia i elastyczności skóry.

W preparatach ujędrniających biust szukaj składników napinających skórę (peptydy, aminokwasy).

Zacznij stosować naprzemienne masaże ciepłą i zimną wodą pod prysznicem, by poprawić ukrwienie skóry biustu i zapobiec jej przedwczesnemu wiotczeniu.

Codziennie wklepuj w skórę piersi żel ujędrniający. Dobrze, by zawierał np. skrzyp polny, bluszcz, algi i miał działanie liftingujące.

Duży biust wymaga zwykle stosowania intensywniejszych preparatów napinających. Należą do nich ampułki ujędrniające, które możesz stosować w formie kuracji.
3
Brzuch bez kompleksów

Preparaty modelujące nie usuną tkanki tłuszczowej, ale wzmocnią i ujędrnią skórę.
Wmasowuj je w brzuch posuwistymi ruchami od dołu ku górze i na wysokości talii z boków do środka.

Szukaj preparatów z wyszczuplającą kofeiną, wzmacniającymi olejkami, ujędrniającym bluszczem. Grunt to regularność: stosuj je dwa razy dziennie przez miesiąc.

Walcz z rozstępami, często pojawiającymi się w tym miejscu. Używaj preparatów z krzemem, algami, które wspomagają produkcję kolagenu, odpowiedzialnego za elastyczność skóry, pomagającego też zmniejszać rozstępy.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub