Jak zrobić dekorację na Halloween- odcięta głowa? strona 1 z 5

Halloween jest doskonałą okazją do twórczego działania. A przygotowywane dekoracji na ten niezwykły dzień jest chyba jego najlepszą częścią (szczególnie dla dorosłych, którzy nie dostają cukierków). Ozdoba, która wygląda jak odcięta głowa stanowi wspaniały pomysł na przyozdobienie domu. Trudno nie zwrócić na nią uwagi, ponieważ niesamowicie rzuca się w oczy. Jeżeli planujecie imprezę na Halloween wasi goście z pewnością będą zachwyceni.
Jak zrobić dekorację na Halloween- odcięta głowa?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Styropianowa głowa, duża gaza , Mod Podge, płyn do usztywniania tkanin, pędzel piankowy, poduszka do pieczątek z czarnym tuszem, gąbeczka (do mieszania tuszu), kawa, blacha do pieczenia, rękawice (opcjonalnie), piekarnik (opcjonalnie), sznurek jutowy lub łańcuch (opcjonalnie)
Udostępnij na FB
1
dekoracja na Halloween odcięta głowa
Pierwszą rzeczą jaką musisz zrobić zanim zabierzesz się do pracy jest zafarbowanie gazy. Jest to bardzo proste. Możesz to zrobić przy pomocy kawy lub herbaty. Jednak dzięki kawie uzyskasz lepszy efekt. Dodaj odrobinę kawy rozpuszczalnej do gorącej wody. Zamieszaj, a następnie dodaj do niej swoją gazę. Do wykonania tej czynności możesz ubrać rękawiczki, ale nie jest to obowiązkowe.
2
dekoracja na Halloween odcięta głowa
Zanurz szmatkę w kawie, tak by została całkowicie przykryta. Nie musisz jej moczyć, wystarczy, że cała nasiąknie kawowym wywarem.
3
dekoracja na Halloween odcięta głowa
Teraz trzeba pozostawić tkaninę do wyschnięcia. Jeśli jesteś niecierpliwa możesz skorzystać z piekarnika, by przyspieszyć proces suszenia. Rozgrzej piekarnik do 200 stopni Celsjusza, a kiedy się już nagrzeje wyłącz go. Tkaninę rozłóż na blaszce do pieczenia i włóż na chwilę do piekarnika.
4
dekoracja na Halloween odcięta głowa
Podczas, gdy twoja ściereczka będzie się suszyć, możesz wcielić się w rolę wizażystki. Co jakiś czas sprawdzaj, czy jest już sucha. Za pomocą stempelka z gąbeczką i czarnego tuszu zrób naturalne cienie swojej styropianowej modelce. Uważaj, by nie przesadzić z tuszem, ponieważ jego nadmiar może sprawić, że makijaż będzie wyglądał nienaturalnie.
5
dekoracja na Halloween odcięta głowa
Zaznacz tuszem obszar na powiekach, pod oczami, na ustach, poniżej kości policzkowych oraz po obu stronach nosa. Chcesz, by efekt był nieco bardziej makabryczny? Jeśli tak możesz domalować delikatne akcenty czerwonym lub brązowym tuszem. Cokolwiek zrobisz z pewnością otrzymasz piorunujący efekt!
6
dekoracja na Halloween odcięta głowa
Twoja ściereczka powinna być już sucha. Teraz możesz umieścić ją w misce i dodać odrobinę usztywniacza do tkanin. Podczas tej czynności warto założyć rękawice. Po dodaniu kilku łyżek produktu rozprowadź go na gazie delikatnie mnąc ją w dłoniach, by rozprowadzić go na tkaninie. Ukształtuj ze szmatki kulę i odłóż ją na moment w inne miejsce. Po chwili połóż głowę na blaszce i nałóż na nią rozłożoną gazę.
7
dekoracja na Halloween odcięta głowa
Już wygląda strasznie prawda? Nałóż na pędzel piankowy Mod Podge i rozpocznij przyklejanie tkaniny do głowy „modelki”. Jeśli chcesz uzyskać przerażający efekt zrób zmarszczki przy pomocy Mod Podge i pędzla.
8
dekoracja na Halloween odcięta głowa
Jeśli podoba ci się efekt, jaki uzyskałaś to praktycznie koniec twojej pracy. Możesz jeszcze zawiązać na szyi sylikonowej maszkary łańcuch lub sznur jutowy (jak na rysunku).
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub