Jak pomalować rower sprayem? strona 1 z 5

Marzy ci się modny i stylowy rower miejski? Ostatnio to właśnie ten model roweru robi prawdziwą furorę zarówno wśród gwiazd, jak i zwykłych zjadaczy chleba. Nic dziwnego, rowery miejskie są nie tylko modne, ale też niezwykle wygodne oraz praktyczne. Niestety, jeśli chcesz nabyć taki rower w sklepie, musisz przygotować się na spory wydatek. Na szczęście jest na to rada. Można przecież kupić używaną “holenderkę”, a potem własnoręcznie ją pomalować farbą w sprayu. Jak to zrobić przeczytasz poniżej.
Jak pomalować rower sprayem?
Rzeczy, których potrzebujesz:
spray odtłuszczający do czyszczenia metalu, foliowe reklamówki, taśma malarska, kartony z pudełek, dwa opakowania farby w sprayu (najlepiej farba z podkładem w jednym), papier ścierny, zestaw śrubokrętów i kluczy, aparat fotograficzny, żyletka (opcjonalnie)
Udostępnij na FB
1
Po pierwsze zrób rowerowi sporo zdjęć. Udokumentuj na nich jego poszczególne elementy. Sięgnij po zestaw kluczy i śrubokrętów. Rozbierz rower na części i każdą z nich sfotografuj. Dzięki dokumentowaniu swojej pracy krok po kroku zmniejszy się ryzyko pogubienia lub pomieszania poszczególnych części. Niezależnie od tego warto oznaczyć i ponumerować każdą z nich, np. przy pomocy karteczek samoprzylepnych.
2
Jeśli nie chcesz lub nie możesz zdjąć kierownicy, siodełka i pedałów, zabezpiecz je przed dostępem farby za pomocą foliowych reklamówek i taśmy. Oczyść swój rower odtłuszczającym sprayem do metalu. Jeśli na rowerze są jakieś naklejki, spróbuj zeskrobać je żyletką. Następnie oczyść całą powierzchnię przeznaczoną do malowania papierem ściernym, a potem jeszcze raz sprayem odtłuszczającym.
3
Kiedy już rama jest dokładnie oczyszczona, połóż ją na kartonie i spryskaj farbą zgodnie z dołączoną do niej instrukcją. Odczekaj, aż wszystko dokładnie wyschnie, po czym nanieś na ramę drugą warstwę farby. Ponownie odczekaj do wyschnięcia. Wtedy możesz obrócić rower i zrobić to samo z drugiej strony.
4
Po wyschnięciu wystarczy pozbyć się foliowych reklamówek, przymocować zdemontowane części i… cieszyć się jazdą na miejskim rowerze.
Przeczytaj teraz: Jak rysować oczy?
  • Komentarze Tipy.pl (2)

kacper - 2016-09-13
wszystko fajnie, tylko ile wytrzyma takie malowanie...?
ernst - 2016-09-01
Tak to se możecie stare wiadro pomalować a nie rower.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub