Jak zrobić bileciki do prezentów ze starych kartek świątecznych? strona 1 z 4

Choć z roku na rok wysyłamy sobie coraz mniej kartek świątecznych, tradycja ta na szczęście nie zanikła całkowicie. Ale co zrobić ze sporym plikiem kartek z ubiegłych lat? Jeśli nie zamierzasz ich przechowywać na pamiątkę, zrób z nich oryginalne przywieszki do prezentów. Oczywiście nie wszystkie kartki będą się do tego nadawać: zapisane z drugiej strony pocztówki odpadają, przydadzą się tylko kartki składane. Kilka kroków i zamienisz je w urocze bileciki w kształcie sweterków.
Jak zrobić bileciki do prezentów ze starych kartek świątecznych?
Rzeczy, których potrzebujesz:
szablon - sweterek (patrz: pierwszy krok), kartki świąteczne, ołówek lub długopis, nożyczki, dziurkacz, sznurek lub wstążka
Udostępnij na FB
1
Przyjrzyj się każdej kartce i wybierz taki element obrazka, który będzie się dobrze prezentował na sweterku. Wytnij szablon, po czym odrysuj go w wybranym miejscu na kartce.
2
Wytnij kształt swetra nożyczkami. Następnie u góry swetra zrób dziurkę za pomocą dziurkacza. Przeciągnij przez nią kawałek tasiemki lub sznurka.
3
Zwiąż sznurek na supeł. I tym prostym sposobem masz oryginalne przywieszki do świątecznych prezentów. Teraz wystarczy tylko przywiązać je do torebeczek lub pudełek i napisać z drugiej strony kilka słów skierowanych do obdarowywanego.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub