Jak udekorować babeczki na dzień św. Patryka?

Dzień Świętego Patryka jest popularnym irlandzkim świętem obchodzonym 17 marca, a jego symbolem jest koniczyna. Wiele osób nie wie, że św. Patryk nie był Irlandczykiem - choć jest odpowiedzialny za zniesienie pogaństwa Druidów - przybył z Bretanii lub Szkocji (prawdopodobnie za sprawą piratów przez których został porwany). U nas święto jest mniej popularne, niż na wyspach, ale również ma swoich zwolenników. Natomiast te urocze babeczki doskonale sprawdzą się na zielonym przyjęciu w gronie przyjaciół i rodziny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
lukier, zielony barwnik spożywczy, żelki zozole tęcza, serek mascarpone - 250 g, śmietanka 36 % - 200g, cukier puder, 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego.
1
Do lukru dodaj kilka kropel barwnika spożywczego. Dokładnie wymieszaj, do uzyskania jednolitego koloru. Nakłuj wierzch babeczki widelcem
2
Łopatką lub łyżeczką nałóż lukier na babeczkę. Następnie ubij bitą śmietanę z cukrem pudrem i dodawaj po łyżce serka mascarpone. Połącz składniki za pomocą miksera ustawionego na małe obroty. Kiedy całość będzie dobrze wymieszana dodaj do masy 1 łyżeczkę ekstraktu z wanilii.
3
Przy pomocy rękawa cukierniczego wyciśnij dwie chmurki na przeciwległych końcach babeczki. Podziel tęczową żelkę na trzy części, a następnie umieść na czubku muffina. Smacznego!
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub