Jak się ubrać na dzień św. Patryka? strona 1 z 6

Dzień świętego Patryka zbliża się wielkimi krokami, dlatego pora zadbać o odpowiedni outfit. Koniczyna jest niekwestionowanym symbolem tego święta, dlatego też nie może jej zabraknąć podczas tworzenia zielonych stylizacji. Jeśli tego dnia pragniesz się wyróżniać, znajdziesz tutaj idealne propozycje dla siebie i swoich znajomych. Twoje zdziwienie będzie niemałe, kiedy przekonasz się, jakie to proste i przyjemne zarazem. Oto wskazówki, które pomogą ci wykonać pięć oryginalnych dodatków stworzonych specjalnie na dzień św. Patryka.
Jak się ubrać na dzień św. Patryka?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Zielony filc, złota wstążka (do bransoletki), złota moneta (na medalion do kołnierzyka), nożyczki, złota agrafka - duża (na broszkę), pistolet do kleju (na medalion), zielona krepina, agrafka - mała (na medalion do kołnierzyka).
Udostępnij na FB
1
dzień św. Patryka
Ozdoba guziczków.

Wystarczy, że wytniesz kilka koniczek z filcu. Na początku zrób sobie szablon z kartonu - koniczynkę. Następnie przerysuj ją na filc, najlepiej kila razy i wytnij. Pośrodku każdej koniczynki zrób małą dziurkę i przełóż przez każdy guzik na bluzce.
2
dzień św. Patryka
Ozdoba trzewików.

Do zrobienia tego dodatku potrzebujesz szablonu koniczynki. Wytnij dwie koniczynki i zrób na każdej z nich po dwie dziurki na sznurówkę.
3
dzień św. Patryka
Broszka.

Wytnij długi pasek krepiny. Złóż go kilkakrotnie, a następnie zrób frędzelki. Teraz wystarczy, że całość nawleczesz na agrafkę.
4
dzień św. Patryka
Medalion.

Wytnij kwadratowy kawałek filcu. Przy pomocy nożyczek zetnij dwa rogi, by powstał ci "daszek". Kształtem figura będzie przypominała mały domek z daszkiem. Zrób frędzelki i przyklej monetę z koniczyną, a do niej agrafkę (bezpieczniejsza wersja - medalion na sznurku. Przed przyklejeniem monety robisz w filcu dwie małe dziurki przez które należy przewlec wstążkę, następnie przyklej monetę)
5
dzień św. Patryka
Bransoletka.

Wystarczy jedna koniczynka z filcu. Po przeciwległych stronach koniczyny zrób dwa nacięcia i przełóż przez nie wstążkę.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub