Jak zrobić głęboko regenerującą maseczkę z kakao?

Nie musisz pić kakao, by zdziałało dla ciebie cuda. Wystarczy, że wykorzystasz je do przygotowania głęboko regenerującej maseczki na twarz. Kakao (będące głównym składnikiem czekolady) jest bogatym źródłem antyoksydantów i składników odżywczych. Sprawia to, że maseczka zrobiona w oparciu o zamieszczony poniżej przepis bardzo skutecznie zapobiegnie przedwczesnemu starzeniu skóry i sprawi, że stanie się ona gładka i promienista. Czy trzeba czegoś więcej, żeby cię przekonać?
Rzeczy, których potrzebujesz:
1 rozgniecione na papkę awokado, 3 łyżki prawdziwego kakao w proszku, 2 łyżki miodu, 1 łyżka cynamonu
1
Właściwości poszczególnych składników:

Kakao jest jednym z najlepszych źródeł przeciwutleniaczy (w czystej postaci zawiera ich aż 320 rodzajów). Wspomaga również produkcję kolagenu.

Miód odbudowuje naturalną warstwę ochronną skóry, sprawiając, że staje się jedwabista i elastyczna.

Awokado ma silne działanie przeciwstarzeniowe. Zapobiega tworzeniu się zmarszczek i pomaga zredukować te już istniejące. Przyspiesza również produkcję kolagenu.

Cynamon zawiera dużo cennych substancji i w naturalny sposób tonizuje skórę.
2
Połączenie wymienionych wyżej składników sprawia, że skóra jest głęboko oczyszczona, wygładzona i bardziej miękka. To znacznie przyjemniejszy i tańszy sposób, niż wizyta u kosmetyczki i zastrzyki z botoksu.
3
Przepis na maseczkę z kakao:

Zmieszaj ze sobą wszystkie składniki. Delikatnie wmasuj maseczkę w twarz i pozostaw na około 25 minut. Na koniec spłucz ją ciepłą wodą.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Krupeczka - 2015-11-16
Tylko dlaczego maseczka omija powieki oczu, podczas gdy na powiekach jest najcieńsza skóra i to na niej najszybciej powstają zmarszczki. Tak samo ominięta jest okolica ust i wargi, gdzie też z czasem tworzą się zmarszczki. Zamiast tego nos jest pokryty, gdzie on najpóźniej się starzeje i pokrywa zmarszczkami.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub