Jak dobrze oczyścić twarz z zaskórników? strona 1 z 7

Wszyscy je mamy. Są irytujące i ciężko się ich pozbyć. Istnieje milion wskazówek, które mają pomoc w walce z nimi. Po wypróbowaniu i przetestowaniu niemal każdej metody, proponuje zapoznać się z tymi, które doskonale radzą sobie z tymi paskudztwami. Oto niektóre z najbardziej skutecznych sztuczek kosmetycznych, które pomogą ci pozbyć się z twarzy wągrów i pozostawią skórę matową i oczyszczoną.
Jak dobrze oczyścić twarz z zaskórników?
Udostępnij na FB
1
Peeling z sody oczyszczonej
Peeling z sody oczyszczonej.
Działa jak mikrodermabrazja, ze względu na drobne cząsteczki, które oczyszczają skórę i doskonale radzą sobie z zatkanymi porami, w rezultacie których tworzą się zaskórniki. Wystarczy wymieszać sodę z odrobiną wody, by powstała pasta. Zabieg wykonywany regularnie pomaga pozbyć się wągrów.
2
Paski oczyszczające
Paski oczyszczające.
O paskach oczyszczających słyszała niemal każda z nas, ale dlatego, ze naprawdę działają. Wystarczy zwilżyć powierzchnię skóry, którą chcesz oczyścić, nakleić na nią specjalną taśmę oczyszczającą i pozostawić do wyschnięcia na 15 minut. Kiedy będziesz gotowa, należy energicznie oderwać plaster. To co zostanie na pasku jest obrzydliwe, ale lepiej, żeby było na pasku, niż na skórze.
3
Glinki
Glinki.
Maski z glinką doskonale oczyszczają skórę, ponieważ działają jak przyssawki. Glina jest jak magnes, która wyciąga z naszej skóry cały brud. Regularne maseczki z glinki (np. zielonej do cery tłustej) pomoże ci uzyskać spektakularne efekty.
4
Kwasy salicylowy i glikolowy
Kwasy salicylowy i glikolowy są twoimi przyjaciółmi.
Kwas salicylowy jest substancja o charakterze lipofilowym (rozpuszcza tłuszcz) i skupia się na powierzchni skóry, by oczyścić pory. Regularne stosowanie pozwoli ci oczyścić skórę. Z kolei kwas glikolowy, pochodzący z trzciny cukrowej, pomoże usunąć ci martwy naskórek. Z powierzchni skóry. Wspólnie tworzą niesamowity duet, który rozwiąże problem wągrów.
5
Retinoidy
Retinoidy.
Są to kwasowe pochodne witaminy A, która potrafi zdziałać cuda. Usuwają zanieczyszczenia i martwy naskórek. Kremy z retinoidami przeznaczone do skóry trądzikowej można dostać w aptece. Efektami ubocznymi kuracji jest łuszczenie się skóry, na początku może być także podrażniona.
6
Nie wyciskaj
Nie wyciskaj!
To najgorsza rzecz, jaka możesz zrobić. Nawet jeśli Cię kusi, by szybko pozbyć się paskudztwa, możesz zrobić sobie krzywdę, ponieważ później będzie ich więcej, a skóra będzie podrażniona . Istnieje również ryzyko zakażenia skóry, w rezultacie czego zainfekowana skóra zacznie produkować więcej łoju i obdarzy cię okropnymi, zapalnymi pryszczami.
  • Komentarze Tipy.pl (3)

JA - 2016-09-19
Autorka mogła napisać 'bród' przez pomyłkę. Myślę, że gdyby mieszkała na Bródnie w Warszawie byłby to uzasadniony błąd ;) Tego nie wiemy, po co od razu oskarżać ją o brak matury ?! Poza tym do sposobu na zaskórniki mi np. nie potrzeba czyjejś matury...
asia - 2015-09-28
Bród????Autorko, juz czas kupic słownik
paniodpolskiego - 2015-09-28
Brud pisze się przez "u" nie "ó"!!! Czy Interia nie mogłaby zatrudniać ludzi po maturze?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub