Jakich kosmetyków powinien używać mężczyzna? strona 1 z 4

Zanieczyszczenie powietrza sprawia, że nawet męska skóra potrzebuje pomocy. Co podsunąć swojemu partnerowi, by nie poczuł się „jak baba”? Nie wszyscy mężczyźni są metroseksualni i mają więcej kosmetyków niż ich żony. Dla wielu szczytem zabiegów pielęgnacyjnych jest użycie dezodorantu. Jeśli więc chcesz, by Twój mąż wyglądał na bardziej zadbanego, ale masz świadomość, że jest wrażliwy na punkcie tego, co wypada facetowi, skompletuj mu zestaw niezbędnych kosmetyków, który nie wprawi go w zakłopotanie.
Jakich kosmetyków powinien używać mężczyzna?
Udostępnij na FB
1
dezodorant
Ciało

Jasne, że dezodoranty silnie pachną. To chyba główny powód ich popularności wśród mężczyzn – nawet jak się nie umyję, to mocny zapach skutecznie zabije smrodek potu. Nie tędy droga.

Lepiej zainwestować w antyperspirant – skutecznie zapobiega poceniu się oraz powstawaniu brzydkiego zapachu i, co ważne, jest dużo wydajniejszy niż dezodorant.

Przy nadmiernym poceniu się pomocne są też żele pod prysznic, tzw. blockery, ograniczające wydzielanie potu.
2
kosmetyki po goleniu
Twarz

Maszynka i krem do golenia znajdują się w łazience każdego mężczyzny. Ale już po użyciu maszynki panowie często używają wody toaletowej na bazie alkoholu. I tu lepiej zastąpić ją łagodzącym balsamem lub kremem, który ukoi i zregeneruje.

Szczególnie współcześnie coraz więcej panów cierpi na podrażnienia, które objawiają się nie tylko zaczerwienieniem, ale także łuszczeniem się skóry – w takich wypadkach najlepiej zdecydować się na linie kosmetyków aptecznych, które mają silniejsze działanie i zawierają mniej substancji podrażniających.
3
mycie włosów
Włosy

Szampony i odżywki wzmacniające cebulki spełnią oczekiwania mężczyzn, którzy skarżą się na rzednącą czuprynę. W przypadkach silniejszego łysienia warto zainwestować w kapsułki przeciwdziałające wypadaniu włosów (kupujmy je w aptece, a nie w podejrzanych firmach sprzedaży wysyłkowej!).

Niestety, tego typu preparaty trzeba stosować długo, bo po zaprzestaniu terapii problem powróci. Panowie, których włosy nie mają specjalnych wymagań, mogą korzystać z żeli pod prysznic, które są jednocześnie szamponem.
Przeczytaj teraz: Jak dobrze wyglądać rano?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub