5 domowych sposobów na pękające naczynka strona 1 z 6

Pękające naczynka to problem wielu z nas. Szczególnie dotkliwy jest latem, gdy ilekroć zakładamy spódnicę czy krótkie spodenki, widzimy jak siatka nieestetycznych pajączków szpeci nasze nogi. Pękające naczynka często pojawiają się również na twarzy, a gdy temperatura na zewnątrz sięga 30 stopni, nawet najlepszy tuszujący je makijaż spływa w mgnieniu oka. Dlatego zamiast maskować, najlepiej jest zlikwidować źródło problemu. Poniżej 5 skutecznych sposobów na rozszerzone naczynka.
5 domowych sposobów na pękające naczynka
Udostępnij na FB
1
sposoby na pękające naczynka - krok 1
Kompres z pietruszki

Ta popularna zielenina zawiera bogactwo witaminy C, która jest niezbędna do uszczelnienia naczyń krwionośnych. Dzięki niej skróci się proces wchłaniania pajączków oraz siniaków. Kompres należy przygotowywać ze świeżych liści pietruszki, które przed zabiegiem powinny być dokładnie wymyte w zimnej wodzie.
2
sposoby na pękające naczynka - krok 2
Napar ze skrzypu polnego

Regularne picie herbatek z tego ziela uzupełnia niedobory krzemu, wzmacnia osłabione naczynka krwionośne oraz chroni je przed pękaniem.
3
sposoby na pękające naczynka - krok 3
Okład z żywokostu lekarskiego

Dzięki zawartości alantoiny kompresy z naparu z żywokostu leczą uszkodzenia skóry oraz stany zapalne wewnątrz żył. Zmniejszają także widoczność drobnych podskórnych pajączków.
4
sposoby na pękające naczynka - krok 4
Preparat z ruszczykiem kolczastym

Roślina ta zawiera ruskogeninę i neoruskogeninę, które redukują stany zapalne żył i minimalizują ryzyko pękania naczyń krwionośnych. Najlepiej działają preparaty w kapsułkach.
5
sposoby na pękające naczynka - krok 5
Menu bogate w jagody

Te małe leśne owoce zawierają substancje, które stymulują w organizmie produkcję glikozoaminoglikanów, pomocnych w produkcji kolagenu. A to m.in. on odpowiada za naturalne wzmacnianie ścianek żył i naczyń krwionośnych.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub