Jak zrobić lizaki z popcornu na Halloween? strona 1 z 5

Kulki z popcornu są idealną przekąską na Halloweenowe przyjęcia i zwykłe wieczory. Zarówno dzieci jak i dorośli uwielbiają smak słodkich, słonych czy pikantnych kulek popcornowych na patykach. Wykonanie takich słodkości jest prostsze niż myślisz. Wyobraź sobie, że większość ludzi je popcorn wyłącznie z miski. Jeżeli jesteś jednym z nich, to pora przerzucić się na patyczki. Jest to idealny i wygodny sposób na przekąskę w niedzielny wieczór przed telewizorem czy na dowolne przyjęcie.
Jak zrobić lizaki z popcornu na Halloween?
Rzeczy, których potrzebujesz:
½ szklanki ziaren kukurydzy na popcorn, około 400-500 g pianek, 5 łyżek masła, ½ łyżeczki przyprawy do ciasta dyniowego, ¼ szklanki kolorowej posypki, 30 patyczków do lizaków, kolorowe polewy do dekoracji.
Udostępnij na FB
1
Lizaki z popcornu krok 1
Upraż popcorn, a następnie oddziel gotowe kawałki od nieuprażonych ziaren.
2
Lizaki z popcornu krok 2
W dużym garnku roztop, na małym ogniu, pianki z masłem i przyprawą do ciasta dyniowego. Podgrzewaj całość tak długo, aż uzyskasz gładką masę.
3
Lizaki z popcornu krok 3
Wlej masę do popcornu i wymieszaj dokładnie, aby cały popcorn pokryty był masą. Jeżeli posmarujesz ręce masłem, ułatwi ci to mieszanie, ponieważ pianka nie będzie przyklejała się do rąk.
4
Lizaki z popcornu krok 4
Odmierz równie części masy za pomocą foremki i formuj kule, smarując ręce masłem, aby zapobiec przyklejaniu się masy. Wbij patyczki, a całość udekoruj polewami i kolorową posypką. Przechowuj przekąski maksymalnie 2-3 dni, w szczelnie zamkniętych pojemnikach.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub