10 najlepszych przekąsek na imprezę halloweenową strona 1 z 6

Halloween zbliża się wielkimi krokami. Jeżeli organizujesz przyjęcie z tej okazji i komponujesz menu lub po prostu spotykasz się ze znajomymi w ten wieczór i chcesz ich zaskoczyć oryginalną przekąską, mamy dla ciebie kilka oryginalnych pomysłów. Z pewnością każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wszystkie propozycje są jednak pyszne i wybór nie będzie łatwy. Najlepszym rozwiązaniem będzie przygotowane ich wszystkich.
10 najlepszych przekąsek na imprezę halloweenową
Udostępnij na FB
1
Mięsne mumie
Mięsne mumie

Jeżeli chcesz zaskoczyć swoich gości ciekawą przekąską, to idealnym rozwiązaniem będą mięsne mumie. Ich przygotowanie nie zajmie ci dużo czasu, a efekt będzie fantastyczny. Do zrobienia tych przekąsek potrzebujesz tylko kilku składników, więc nie musisz martwić się, że przepis będzie skomplikowany.

Przepis na mięsne mumie znajdziesz tutaj.
2
Miotły czarownicy
Miotły czarownicy

Kolejnym przykładem halloweenowych przekąsek są miotły czarownicy. Jeśli powiesz komuś Halloween, to z pewnością pomyśli o czarownicy, a jeśli czarownica to oczywiście na mitle. W końcu co to za czarownica bez miotły? Takie pyszne miotełki będą więc genialnym pomysłem na przekąski dla znajomych lub na większe przyjęcie. Dodatkowo ich wykonanie jest niezwykle proste.

Jeśli chcesz wiedzieć jak zrobić miotełki czarownicy kliknij tutaj.
3
Ziemniaczane mumie
Ziemniaczane mumie

Jest to pyszna i prosta przekąska. Zaskoczy znajomych i zachęci nawet najbardziej wybredne dzieci do jedzenia. Wyglądają uroczo, a smak jest zaskakujący. Idealny przepis na prostą i smaczną przekąskę.

Wskazówki jak zrobić ten przysmak znajdują się tutaj.
4
Kanapka czarownica
Kanapka czarownica

Dzieci są wybrednymi smakoszami. Często jedzą oczami, dlatego jeśli coś je zaciekawi, to chętniej tego spróbują. Możesz w ten sposób przemycić do diety swojego dziecka nieco zdrowych składników. Zaskocz swoją pociechę kanapką w kształcie głowy czarownicy, wykonaną ze zdrowych produktów. Możesz wykorzystać ją również jako przekąskę na imprezie halloweenowej.

Jak zrobić kanapkę w kształcie głowy czarownicy.
5
Dynie z preparowanego ryżu
Dynie z preparowanego ryżu

Jest to propozycja chrupiącej, smacznej i uroczej przekąski na przyjęcie z okazji Halloween. Gwarantujemy że podbiją one serca twoich znajomych, a do tego są po prostu pyszne. Twoje dzieci również będą zachwycone kiedy znajdą taki przysmak w pojemniku na drugie śniadanie.

Przygotowanie takich małych dyni jest niezwykle proste, wskazówki znajdziesz tutaj.
6
Ostre mumie z papryczek Jalapeno
Ostre mumie z papryczek Jalapeno

Ta ostra przekąska z wykorzystaniem pikantnych papryczek nadziewanych różnymi rodzajami sera nie nadaje się dla ludzi z delikatnym podniebieniem. Jeśli jednaj nie przeszkadzają ci ostre potrawy, to kiedy zakosztujesz tych pysznych smakołyków, podbiją twoje serce. Do tego ich wygląd przyciąga wszystkich. Jest to idealny przepis na przyjęcie halloweenowe.

Tutaj znajdziesz przepis, jak przygotować mumie z papryczek Jalapeno.
7
Zęby Drakuli
Zęby Drakuli

Ta przekąska jest nieco przerażająca, jednak ma swój urok w stylu Halloween. Przepis jest bardzo prosty. Możesz zrobić całość od podstaw lub użyć gotowych ciasteczek. Zaskoczysz znajomych i zachwycisz dzieci.

Przygotowanie tej przekąski znajdziesz tutaj
8
Naleśniki z dyni
Naleśniki z dyni

Czy jest ktoś kto nie kocha naleśników? Przygotowywane na różne sposoby są świetnym pomysłem na danie główne, przekąskę czy deser. Na Halloween proponujemy przygotowanie naleśników z dyni. Są pyszne i idealne na taką okazję. Możesz dowolnie bawić się kształtami i dekoracją. Ogranicza cię wyłącznie twoja wyobraźnia.

Przepis na halloweenowe naleśniki znajdziesz tutaj.
9
Nadziewane papryki
Nadziewane papryki

Papryka z nadzieniem jest idealnym daniem na każdą okazję. Dlaczego nie wykorzystać jej na imprezę z okazji Halloween. Nadzienia mogą być dowolne: mięsne, wegetariańskie czy cokolwiek przyjdzie ci do głowy. Paprykę wytnij na kształt lampionu. Będzie to idealna przekąska, lub danie główne na twoje przyjęcie.

Jak zrobić nadziewane papryki.
10
Halloweenowy humus
Halloweenowy humus

Humus to pyszna i zdrowa przekąska. Można wykorzystać ją również w trakcie przyjęcia z okazji Halloween. Wystarczy wbić kilka marchewek na kształt dłoni, a zwykła pasta z ciecierzycy nabierze charakteru i stanie się dopełnieniem halloweenowego stołu.

Przepis na halloweenowy humus znajdziesz tutaj.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub