10 domowych produktów na poprawę kondycji włosów strona 1 z 6

Masz już dość nieładu na głowie każdego ranka? Dla niektórych kobiet włosy, które nie chcą się ułożyć, to tylko okazjonalny problem, a dla innych nieustająca udręka. Przyczyną takiej burzy na głowie jest brak nawilżenia, który może być wynikiem pogody, zanieczyszczenia, a może po prostu taka już natura twoich włosów. By pozbyć się tego problemu, wystarczy zadbać o odpowiednie nawilżenie. Istnieje wiele produktów drogeryjnych, jednak równie dobre rozwiązanie znajdziesz w swojej kuchni. Odstaw więc kosmetyki pełne chemii i wypróbuj 10 naturalnych produktów, które polepszą kondycję włosów.
10 domowych produktów na poprawę kondycji włosów
Udostępnij na FB
1
Płukanie włosów piwem
Piwo

Piwo jest jednym z popularniejszych produktów, który polepszy kondycję twoich włosów. Jest też świetnym rozwiązaniem w przypadku przesuszonych kosmyków. Piwo zawiera dużo minerałów, witamin i składników odżywczych, których włosy potrzebują, by zachować połysk i zdrowie. Umyj włosy, a następnie przepłucz je piwem i odczekaj pięć do dziesięciu minut. Następnie spłucz włosy ciepłą wodą. Najlepsze do płukania będą ciemne piwa.
2
Ocet jabłkowy
Ocet jabłkowy

Wspaniały ocet jabłkowy ma bardzo dobry wpływ na zdrowie i wygląd. Między innymi poprawia stan suchych, zmierzwionych włosów. Ocet jabłkowy będzie świetną naturalną odżywką. Dzięki niemu włosy staną się bardziej nawilżone. Dla najlepszych efektów przepłucz włosy octem jabłkowym z wodą w równych proporcjach po umyciu włosów.
3
Jajka na włosy
Jajka

Jajka to kolejny skuteczny produkt, który pomoże w walce z niesfornymi włosami. Żółtka jaj zawierają kwasy tłuszczowe omega-3, które wzmocnią włosy, a białko przywróci im połysk. Wystarczy roztrzepać kilka surowych jajek i zastosować na włosy jako maseczkę (jeśli masz naprawdę suche włosy, dodaj do jajek kilka łyżek olejku arganowego lub sezamowego). Pozostaw taką maskę na włosach przez dwadzieścia minut, a następnie spłucz.
4
Maseczka z awokado
Awokado i oliwa z oliwek

Następnym sprawdzonym sposobem są awokado i oliwa z oliwek. Te naturalne składniki są bogate w zdrowe tłuszcze i witaminę E, która nawilży niesforne kosmyki. Rozgnieć miąższ z jednego awokado i dodaj łyżkę lub dwie oliwy, a następnie nałóż na włosy i pozostaw na pół godziny lub godzinę, potem spłucz. Twoje włosy będą doskonale nawilżone.
5
Oliwa z oliwek
Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia

Sama oliwa również przyniesie efekty. By głęboko nawilżyć włosy, nałóż ją na włosy na noc, owiń głowę ręcznikiem lub załóż czepek, a rano zmyj. Jeśli zauważysz, że oliwa z oliwek za bardzo przetłuszcza twoje włosy, po prostu nakładaj ją tylko na końcówki, a nie na całość.
6
Maseczka na włosy z bananów
Banany

Banany to kolejny cudowny produkt na niesforne włosy. Banany są źródłem witaminy A, C i E, a także potasu, który wyprostuje włosy i sprawi, że znowu będą lśnić. Wystarczy rozgnieść banana i zmieszać go z trzema łyżkami miodu, łyżką jogurtu naturalnego i łyżką oleju ze słodkich migdałów. Nałóż na włosy na godzinę, a następnie zmyj szamponem.
7
Cytryna z miodem na włosy
Miód i cytryna

Każdy ma w kuchni miód i cytryny, które w takim połączeniu świetnie ujarzmią twoje włosy. Zmieszaj dwie łyżki miodu z odrobiną soku z cytryny, a następnie dodaj do szklanki wody. Taką mieszankę nałóż na całą długość włosów po umyciu i pozostaw na około piętnaście minut. Następnie ponownie umyj włosy. Zaleca się korzystanie z tego sposobu raz lub dwa razy w tygodniu. To pozwoli ujarzmić włosy i nada im blask.
8
Majonez pielęgnuje włosy
Majonez

Ten sposób może wydawać się dziwny, jednak majonez jest jednym z lepszych sposobów na niesforne włosy. Wystarczy użyć go jako maskę do włosów z jednym z wcześniejszych składników. Wymieszaj pół słoika majonezu z łyżką oliwy z oliwek, jednym żółtkiem i łyżką octu jabłkowego, a następnie nanieś maskę na wilgotne włosy. Po godzinie zmyj dokładnie. Po kilku zastosowaniach zauważysz różnicę.
9
Olej kokosowy
Olej kokosowy

Ta lista nie byłaby kompletna bez oleju kokosowego. Możesz go dodawać do innych masek. Ponadto, wystarczy użyć odrobiny, by wygładzić nim kosmyki włosów. Uważaj, by nie użyć za dużo oleju, bo wtedy twoje włosy będą wyglądać nieświeżo.
10
Nawilżające chusteczki
Chusteczki nawilżające

To bardzo szybki sposób na ujarzmienie włosów. Wystarczy przesunąć wilgotną chusteczką nawilżającą po włosach. Dzięki temu twoje włosy przestaną się elektryzować.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub