Maska na włosy przeciw ich wypadaniu - jak zrobić? strona 1 z 5

Martwisz się wypadaniem włosów? Masz wrażenie, że wypada ich znacznie więcej niż normalnie? Może to spotkać każdego, w każdym wieku. To częsty problem, dotykający ludzi na całym świecie. Zanim zaczniesz szukać masek na włosy w aptekach, wypróbuj domowe sposoby na maseczki przeciw wypadaniu włosów.
Maska na włosy przeciw ich wypadaniu - jak zrobić?
Udostępnij na FB
1
maseczka przeciw wypadaniu włosów
Żółtko jajka z zieloną herbatą – maska

Bogate w proteiny żółtko, wzmocni mieszki włosowe. Żółtko jajka zawiera również witaminę A, B, D oraz E, która zapobiega powstawaniu łupieżu. Dotlenia skórę głowy i pobudza włosy do wzrostu. Zielona herbata posiada bogactwo antyoksydantów, które stymulują włosy do wzrostu.

W miseczce zmieszaj ze sobą żółtko jajka z 2 łyżkami zielonej herbaty. Mieszaj do uzyskania jednolitej pasty. Nałóż maseczkę na skórę głowy i na całą długość włosów. Po 30 minutach spłucz maskę z głowy wodą i łagodnym szamponem. Nakładaj maseczkę 3 razy na tydzień.
2
maseczka z ziemniaka
Ziemniaczana maseczka

Jeden duży ziemniak, obierz i zetrzyj na tarce, tak by otrzymać sok. Zmieszaj starty ziemniak z 2 łyżkami żelu aloesowego i 2 łyżkami miodu. Wetrzyj we włosy maseczkę w całą długość włosów i nałóż czepek na głowę. Po dwóch godzinach po nałożeniu zmyj maseczkę z głowy ciepłą wodą.
3
maseczka z kawy
Kawa i żółtko jajka

Rozbij jajko do małej miseczki. Oddziel żółtko i zmieszaj je z ¼ szklanki kawy. Zamieszaj do otrzymania jednolitej masy. Nałóż maseczkę, aż po czubki włosów. Delikatnie masuj skórę głowy przez 2 minuty. Po 45 minutach zmyj maseczkę z głowy.
4
maseczka z awokado
Maseczka z awokado

Ta maseczka świetnie sprawdza się na suchych włosach. Wnika głęboko w cebulki, powstrzymując wypadanie włosów i wygładzając je. Rozgniecione awokado przełóż do miski. Dodaj łyżkę miodu i dwie łyżki oliwy z oliwek. Zamieszaj razem składniki na jednolitą pastę. Nałóż na całą długość włosów. Po 20 minutach zmyj maseczkę z włosów, ciepłą wodą i łagodnym szamponem.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub