Domowy sposób na zatkany nos strona 1 z 4

Zatkany nos może przytrafić ci się o każdej porze roku. Może być spowodowany zarówno alergią, przeziębieniem jak i zapaleniem zatok. Bez względu na przyczynę, nie jest to przyjemne uczucie i trudno sobie z nim radzić. Oczywiście w aptekach możemy dostać różnego rodzaju krople do nosa czy tabletki, jednak o wiele łatwiej i bezpieczniej będzie skorzystać z domowych sposobów na zatkany noc.
Domowy sposób na zatkany nos
Udostępnij na FB
1
Zatkany nos domowe sposoby
Jeżeli chcesz swobodnie nabrać powietrza przez noc, przygotuj ¼ szklanki mleka kokosowego, 1 łyżkę wosku pszczelego, 10 kropli olejku miętowego, 10 kropli olejku eukaliptusowego.
2
Zatkany nos domowe sposoby
Jak zrobić środek na zatkany nos? Wystarczy w rondelku rozpuścić olej kokosowy i wosk pszczeli, kiedy delikatnie wystygną, dodaj olejki eteryczne i przelej całość do szczelnie zamykanego pojemnika, aby całkowicie wystygła. Dla dodatkowego efektu maść możesz przechowywać w lodówce.
3
Zatkany nos domowe sposoby
Jak zastosować tę mieszankę? Weź niewielką ilość mikstury i posmaruj miejsce pod nosem. Parujące olejki eteryczne udrożnią twój nos i pomogą w swobodnym oddychaniu. Możesz również posmarować całą klatkę piersiową dla podwójnego efektu. Z jednej strony udrożni twój nos, a z drugiej rozgrzeje cię.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub