Domowy sposób na ból ucha u dziecka strona 1 z 4

Infekcja ucha najczęściej przytrafia się dzieciom, powodując ból. Rodzice nie mogą patrzeć bezczynnie na cierpienie swoich pociech, dlatego szukają bezpiecznych i przede wszystkim skutecznych rozwiązań na zapalenie ucha. Jednym z nich jest stosowanie ciepłych kompresów. Przynoszą jednak ulgę jedynie na chwilę, ale nie leczą przyczyny bólu. Jeżeli chcesz poznać sposoby na radzenie sobie ze stanem zapalnym ucha, to przedstawiamy naturalny i sprawdzony sposób, który bez obaw możesz zastosować u swojego dziecka.
Domowy sposób na ból ucha u dziecka
Udostępnij na FB
1
infekcje uszu
W infekcjach ucha najważniejsze jest aby skutecznie im zapobiegać. O wiele łatwiej zadbać, aby nasza pociecha nie uległa tym bolesnym schorzeniom, niż wyleczyć je. Przestrzeż dziecko, aby nie dotykało uszu brudnymi rękami, uważało aby nie przewiać uszu i co równie ważne, nie kąpało się w w jeziorach czy rzadko czyszczonych basenach. Bakterie z wody wleją się wówczas do uszu i spowodują infekcję.
2
infekcje uszu  domowe sposoby
Jeżeli infekcja już się z zdarzyła należy szybko reagować. Ważne jest utrzymanie prawidłowej higieny. Ból ucha możesz wyleczyć mieszaniną octu jabłkowego i alkoholu. Pomieszaj je w równych proporcjach i wkrop kilka kropli do ucha, pozostaw na chwilkę i wylej. Czynność powtarzaj kilka razy dziennie, aż do ustąpienia objawów zapalenia. Równocześnie możesz stosować ciepłe okłady, które uśmierzą ból.
3
Czyszczenie uszu
Pamiętaj jednak, że nie wolno wkładać niczego do ucha dziecka, aby je wyczyścić, nawet wacika. Może to uszkodzić delikatną skórę i jedynie pogłębić infekcję. Czyść jedynie ucho zewnętrzne powinno być delikatnie czyszczone i wysuszone miękkim ręcznikiem.
Przeczytaj teraz: Domowe sposoby na ból ucha
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ann - 2017-03-20
Zakropić uszko sokiem z czosnku. Nigdy go nie wkładać!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub