Zdrowotny napój z kurkumą strona 1 z 4

Kurkuma od stuleci używana jest do celów leczniczych. Pomaga w problemach skórnych, zwalcza przeziębienia i stany zapalne organizmu. Odkryto również, że kurkuma skutecznie zapobiega powstawaniu komórek nowotworowych i spowalnia postęp choroby Alzheimera. Niezwykle skutecznym preparatem z kurkumy jest napój, z dodatkiem innych, równie cennych przypraw.
Zdrowotny napój z  kurkumą
Udostępnij na FB
1
Zdrowotny napój z  kurkumą krok
Czego potrzebujesz do przygotowania tego napoju? Jedną łyżkę kurkumy w proszku, pół łyżki mielonego imbiru, pół łyżki cynamonu, pół łyżki mielonych goździków, szczyptę kardamonu, półtorej szklanki gorącej wody, półtorej szklanki mleka (weganie mogą użyć mleka kokosowego lub migdałowego).
2
Zdrowotny napój z  kurkumą krok 2
Mleko i wodę umieść w małym rondelku i podgrzej, ale nie doprowadzaj do wrzenia. Dodaj wszystkie przyprawy i dokładnie wymieszaj. Mieszankę gotuj jeszcze na małym ogniu przez około 5 minut.
3
Zdrowotny napój z  kurkumą krok 3
Po tym czasie przelej całość do szklanki i pij jeszcze ciepły napój. Resztę odłóż, a kiedy będziesz chciał ponownie wypić tę mieszankę, po prostu podgrzej ją w kuchence mikrofalowej lub w rondelku na małym ogniu. Jeżeli smak jest dla ciebie problemem, możesz dodatkowo osłodzić napój niewielką ilością miodu. Pij napój tak często jak tylko masz ochotę.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

wiek - 2016-05-24
Jeśli polecasz coś podgrzać w kuchence mikrofalowej to traci całą wartość
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub