Lecznicze działanie owoców głogu strona 1 z 4

Osoby cierpiące na choroby układu krążenia powinny znać głóg. Jest to roślina o bardzo korzystnych właściwościach. Głóg może zmniejszyć ryzyko zawału serca i jest niezwykle ważny dla układu krążenia. Dla tych, którzy mają problemy z nadciśnieniem, wysokim poziomem cholesterolu lub cierpią na choroby naczyń krwionośnych może stać się skutecznym, naturalnym lekiem.
Lecznicze działanie owoców głogu
Udostępnij na FB
1
Lecznicze działanie owoców głogu krok 1
Głóg ma również wiele innych korzyści zdrowotnych. Między innymi działa uspokajająco. Pomaga także walczyć ze zmęczeniem, spadkiem energii, zmniejsza trudności w oddychaniu, zawroty głowy, a także wspomaga usuwanie cellulitu. Głóg pomaga usunąć nadmiar wody z organizmu i wspomaga odchudzanie.
2
Lecznicze działanie owoców głogu krok 2
Głóg pomaga również wzmacniać tkanki łączne. Ponieważ działa jako środek przeciwzapalny, jest przydatne do leczenia problemów trawiennych. Zapobiega również rozwojowi chorób naczyniowych, takich jak miażdżyca i chroni przed niekorzystnym wpływem wolnych rodników. Głóg nie jest zalecany dla matek karmiących i kobiet w ciąży.
3
Lecznicze działanie owoców głogu krok 3
Jak stosować głóg?
Rozdrobnij 20 gram owoców głogu. Zalej je 200 ml 70 procentowego alkoholu. Od czasu do czasu wymieszaj całość. Po trzech tygodniach, zlej ciesz. Dodawaj po 20 kropli nalewki z głogu do wody lub dowolnego napoju i pij raz dziennie. Napój ten będzie wspierać leczenie wszystkich chorób układu krążenia i nerwowego.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub