5 sposobów, by twój biust ładnie wyglądał bez operacji plastycznej strona 1 z 4

Klatka piersiowa to ważna część ciała, zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Wiele z nich martwi się, że mają zbyt mały biust i nie zawsze mogą pozwolić sobie na noszenie każdej bluzki czy sukienki. Są różne przyczyny leżące u podłoża małych piersi, na przykład niski poziom estrogenu czy podwyższony poziom testosteronu. Istnieje jednak kilka naturalnych produktów spożywczych, ziół, a także ćwiczeń, które mogą sprawić, że nasz biust będzie wyglądał lepiej. Oto kilka rad, które mogą okazać się pomocne:
5 sposobów, by twój biust ładnie wyglądał bez operacji plastycznej
Udostępnij na FB
1
pompki
Ćwiczenia

Pompki – to ćwiczenie wzmacnia mięśnie piersiowe. Zacznij od 3 serii po 15 pompek dziennie, a po pewnym czasie wyczujesz różnicę w rozmiarze swojego biustu.

Ciężarki – usiądź prosto na krześle i weź do każdej ręki ciężarek o wadze 2,5 kg. Podnieś ręce do poziomu ramion i powoli policz do 5. Wróć do pozycji wyjściowej. Ćwicz 3 serie po 5 powtórzeń dziennie, aby uzyskać rezultat ładniejszych piersi.

Ławeczka – połóż się na plecach na ławeczce. W każdej ręce trzymaj ciężarek i odprowadzaj ręce na zewnątrz, do poziomu ramion, a następnie powoli wracaj do pozycji wyjściowej, aż ręce spotkają się ze sobą. Powtarzaj po 10 razy w 3 seriach.
2
czerwona koniczyna
Pokarmy

Świeże warzywa, ziarna i owoce – niekiedy przyczyną małego biustu u kobiet jest nadmiar produkcji testosteronu. Spróbuj jeść więcej świeżych owoców i warzyw (oprócz brokułów), które przeciwdziałają nadprodukcji testosteronu.

Pokarmy bogate w estrogen – nasiona fasoli, soi i groszku to niektóre z produktów, które zawierają estrogen, dzięki któremu twój biust będzie wydawał się pełniejszy. Nie można tu jednak mylić naturalnego estrogenu z jego sztucznym odpowiednikiem, który stosowany jest w hormonalnej terapii zastępczej.

Zioła

Kozieradka – kozieradka jest bardzo skuteczna w powiększaniu biustu i działa na dwa sposoby: 1. Imituje działanie estrogenu. 2. Stymuluje działanie prolaktyny.

Koper włoski – nasiona kopru włoskiego znane są ze swoich właściwości zwiększających ilość estrogenu w organizmie. Picie herbatki z nasion kopru włoskiego będzie najbardziej skuteczne.

Koniczyna czerwona –zawiera 4 fitoestrogeny, w tym genisteinę, która bierze udział w rośnięciu piersi. Stosuj ją, zalewając 1 – 3 wysuszone kwiaty szklanką gorącej wody i pozostawiając do zaparzenia na 15 minut. Wypijaj taki napar 3 razy dziennie.
3
masaż biustu
Masaż
Pocieranie lub masowanie piersi może zwiększyć ich rozmiar i sprawić, że będą jędrne. Masaż zwiększa przepływ krwi i stymuluje pracę hormonów. Szybko rozetrzyj skórę na piersiach, aby ją rozgrzać. Pocieraj następnie skórę w kierunku na zewnątrz kolistymi ruchami, prawą ręką zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a lewą w kierunku przeciwnym. Wykonaj 100 – 300 ruchów, w każdym kierunku tyle samo. Następnie zmień kierunek i masuj w kierunku do środka.

Olejki eteryczne
Dodanie olejku eterycznego do masażu może być jeszcze bardziej skuteczne. Weź 9 kropli olejku z geranium i 16 kropli olejku migdałowego. Wcieraj uzyskaną mieszankę w skórę piersi dwa razy dziennie.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub