3 domowe sposoby na oczyszczenie żył strona 1 z 4

Niewłaściwa dieta i towarzyszący jej brak aktywności fizycznej ma wpływ na nasze zdrowie, zwłaszcza na układ sercowo-naczyniowy. Mimo, że naczynia krwionośne starzeją się bezpośrednio po urodzeniu, tłuszcz zaczyna się w nich osadzać w wieku 35 lat, choć może się to zdarzyć wcześniej. Wszystko zależy od stylu życia, predyspozycji genetycznych i diety. Najbardziej zagrożone jest serce i naczynia krwionośne w mózgu. Oto kilka sposobów na oczyszczenie naczyń krwionośnych z nagromadzonych w nich tłuszczach.
3 domowe sposoby na oczyszczenie żył
Udostępnij na FB
1
oczyszczanie żył cytryna czosnek
Cytryna i czosnek
Uważa się, że przygotowanie cytryny i czosnku jest najlepszym sposobem na czyste naczynia krwionośne. Zmiel 4 ząbki czosnku z 4 cytrynami średniej wielkości. Następnie zalej papkę 3 litrami wrzącej wody i odstaw na 3 dni do lodówki. Przecedź miksturę i pij po 50ml, 3 razy dziennie przez 40 dni. Skonsultuj tę kurację z lekarzem. Takie oczyszczanie powinno wykonywać się raz w roku. Cytryna i czosnek regulują poziom złego cholesterolu w organizmie. Wzmacniają również ściany naczyń krwionośnych, co czyni je bardziej elastycznymi.
2
żył oczyszczanie
Mleko i cytryna
Cytryna w połączeniu z odtłuszczonym mlekiem może również przyczynić się do oczyszczenia naczyń krwionośnych. Lecz nie należy mieszać ze sobą tych dwóch składników. Pij świeżo wyciśnięty sok z jednej cytryny, a następnie wypij 1/3 litra mleka, 3 razy dziennie. Konieczne jest stosowanie kuracji przez 3 tygodnie. Wraz z kuracją należy unikać tłustych i przetworzonych produktów. Jeść mniej mięsa, a więcej świeżych owoców i warzyw, by w pełni oczyścić naczynia krwionośne.
3
żyły oczyszczanie
Nalewka z waleriany i miodu
Do przygotowania nalewki potrzebujesz 20g korzenia kozłka lekarskiego i 100ml alkoholu 70%. Zalej zioła alkoholem i odstaw w ciemne miejsce na 10 dni. Po tym czasie należy nalewkę przecedzić. Następnie jedną łyżkę nalewki łączymy z dwiema łyżkami soku z cytryny oraz trzema łyżkami miodu. Zalewamy całość 250ml przegotowanej i schłodzonej wody. Miksturę odstawiamy na 5-6 dni. Bierz 30-40 kropli dziennie, na 30 minut przed posiłkiem przez miesiąc. Następnie zrób dwutygodniową przerwę i powtórz procedurę.
  • Komentarze Tipy.pl (4)

xxx - 2017-01-24
nastepna pewnie bzdura
werda - 2016-08-08
pomożę jak umarłemu kadzidło
Hugo - 2016-08-08
Wierutne kłamstwa. To nie cholesterol zatyka żyły! Czytajcie najnowsze wyniki badań! Lancet!!! Nie stwierdzono zwężenia światła żyły przez cholesterol! Owszem złogi wapnia!
beti - 2016-07-04
Witam. Moje pytanie,ile cytryn trzeba,żeby te 4 ząbki czosnku zmiksowac? Dziękuję
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub