Jak zrobić cudowną mieszankę na raka z cytryny i sody? strona 1 z 4

Udowodniono, że połączenie cytryny i sody oczyszczonej ma silniejszy wpływ na komórki rakowe, niż chemioterapia. Niszczy komórki rakowe i ma około 10 tys. razy silniejsze działanie. Dowiedz się jak przygotować miksturę z sody i cytryny.
Jak zrobić cudowną mieszankę na raka z cytryny i sody?
Udostępnij na FB
1
mikstura na raka
Cytryna to sprawdzony produkt przeciwrakowy. Silnie działa przeciwko torbielom i guzom. Opublikowane badania nad zwierzętami wykazały, że limonen przynosi korzystne działanie w walce z nowotworami różnych typów.
2
cytryna i soda na raka
Cytryna i soda mają charakter zasadowy. Co oznacza, że normalizują poziom pH w organizmie, utrudniając rozprzestrzenianie się komórek nowotworowych. Ostatnie badania wykazały, że spożywanie czterech porcji lub 150g owoców cytrusowych w każdym tygodniu zmniejsza ryzyko raka jelita grubego o 18%, żołądka 31%, a jamy ustnej i gardła od 53-58%.
3
soda cytryna remedium na raka
Cytryna niszczy komórki rakowe aż 12 typów raka. Zapobiega rozprzestrzenianiu się komórek nowotworowych i posiada mocniejsze działanie niż leki stosowane w chemioterapii. Wszystko co musisz zrobić to zamieszać dwie łyżeczki soku z cytryny organicznej z połową łyżeczki sody oczyszczonej. Mikstur należy stosować rano przed posiłkiem, na pusty żołądek. Kurację stosujemy przez dwa tygodnie, po czym robimy dwu tygodniową przerwę. Jeśli cierpisz na zapalenie błony śluzowej żołądka, wówczas nie stosuj tej metody.
  • Komentarze Tipy.pl (13)

arawan - 2016-08-09
Jak się coś pisze i do tego w tak ważnej sprawie, to należałoby dokończyć, czyli napisać jak to zażywać, ile razy dziennie, itd. Wiem, że cytryna mimo kwaśnego smaku po spożyciu powoduje odczyn zasadowy, sodę też od lat ludzie zażywają przy tzw. zgadze - nadkwasocie, tak więc to połączenie faktycznie może zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka u osób, które cierpią na nadkwasotę powodującą nadżerki ale poza tym ta mieszanka spożywana w nadmiarze może spowodować więcej złego niż dobrego więc proponuje DOKOŃCZYĆ te cenne porady !
heniu - 2016-08-01
Co to znaczy "udowodniono" przez kogo, kiedy i w jakim czasopismie naukowym ? Czy znana jest wiecej niż jedna publikacja naukowa na ten temat ? takie pierdoły to sobie kazdy może pisać. Nie zaprzeczam treści ale nie jest w zaden sposób to weryfikowalne te cudo co twierdzicie
Piotr Wielki - 2016-08-01
Koniecznie trzeba dodać 3-5 kropli moczu kota. Rak zniknie. Gwarantuję
lustro - 2016-08-01
potwierdzam na własnym problemie - skondensowana witamina C i właściwa proporcja sody pomogła mi uporać się z poważnym problemem ,jest tylko jedno ale musi to byc wszystko zrobione na czas !!!!!!!!!!!! dlatego badajcie sie ludzie
tadek - 2016-08-01
Przepis może i dobry ale czasami trzeba go dokończyć . Czy tą papkę trzeba zjeść czy rozmieszać w większej ilości wody i wypić
eds - 2016-08-01
Chemia i lampy bardziej zabijają niż leczą. Lekarze nie robią statystyk ile przeżywają ludzie bez chemii i lamp. Po chemii to przyżywalność wynosi 2,8% przyż 5 letnich. Jeśli chory zmarł mieiąc po to też zaliczany jest do "sukcesu" lekarzy - aż 2,8%
qwery - 2016-08-01
Pani Wróżko sok z cytryny ma smak kwaśny , ale odczyn zasadowy trochę chemii
r8uii46i8 - 2016-08-01
a jak juz zmieszam to co z ta mieszanka zrobic?
Mateusz - 2016-07-11
Autor wystarczająca nie zagłębił się w temat. Soda oczyszczona rzeczywiście może mieć zbawienny wpływ na wszelkie problemy rakowe i nie tylko. Jednak jest tak skuteczna dzięki temu, że odkwasza organizm a rak rozwija się właśnie w kwaśnym środowisku. Kolega napisał, że "nie umierałoby tyle ludzi na raka gdyby to wszystko pomagało", a fakt jest taki, że umierają bo ślepo wierzą lekarzom i mają klapki na oczach. Polecam filmy o leczeniu sodą na yt, zwłaszcza autorstwa rosyjskich specjalistów. Taką wiedzę musicie znaleźć sami, bo wielu ludziom zależy na tym byście chorowali jak najdłużej, bo wtedy kupujecie kupę leków i interes się kręci, niestety kosztem zdrowia. Jeśli ktoś doczytał do końca mój komentarz to mam dla niego bonus - proszę poczytać o zastosowaniu wody utlenionej i kuracji nią (polecam książkę Nieumywakina). I nie ufajcie konowałom, bo to najwięksi ignoranci jacy stąpają po ziemi. P.S. Metody naturalne stosuję na sobie i w ciągu kilku dni wyleczyłem się z dolegliwości, które lekarze leczyli latami i kosztowały mnie setki złotych.
adik - 2016-07-08
nie umierałoby tyle ludzi na raka gdyby to wszystko pomagało
Anjinsan - 2016-07-08
Przepraszam, co to znaczy "udowodniono"? Kto udowodnił? Może by tak jakieś źródło? Nie twierdzę, że tak nie jest ale mowa o bardzo poważnej chorobie, i nie byłoby wskazane gdyby ktoś brał sobie do serca porady jakiegoś domorosłego medyka, podczas gdy skutek mógłby być dokładnie odwrotny.
chemik - 2016-07-04
Sok z cytryny charakteryzuje się odczynem kwaśnym (zawiera kwas cytrynowy). Zatem w reakcji z sodą powstanie cytrynian sodu. Organizmowi dostarczymy w ten sposób dodatkową porcję sodu podnoszącego ciśnienie krwi.
Wróżka - 2016-07-01
Problem w tym, że blondyni o jasnej karnacji i jasnych oczach nie powinni latem spożywać cytrusów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub