Koktajl oczyszczający strona 1 z 4

Jeżeli dbasz o swoje zdrowie to wiesz jak ważne jest regularne oczyszczanie organizmu z toksyn. Zamiast kupować coraz to nowsze specyfiki oczyszczające i suplementy diety, zastosuj koktajl oczyszczający z bananem i ciecierzycą, który dodatkowo dostarczy ci mnóstwo witamin i substancji odżywczych. Dokładny przepis na ten wspaniały koktajl znajdziesz poniżej.
Koktajl oczyszczający
Udostępnij na FB
1
Koktajl oczyszczający krok 1
Przygotuj ½ szklanki ugotowanej ciecierzycy (możesz również użyć ciecierzycy z puszki, jednak pamiętaj aby wcześniej ją wypłukać), 4 duże suszone daktyle (bez pestek), jednego dużego banana, 1 i ½ łyżki masła orzechowego lub migdałowego, ¼ łyżeczki cynamonu, ¼ łyżeczki ekstraktu waniliowego, 1 i ½ szklanki mleka migdałowego lub owsianego (oczywiście możesz użyć zwykłego mleka krowiego), kilka kostek lodu.
2
Koktajl oczyszczający krok 2
Ciecierzycę i daktyle umieść w blenderze i zmiksuj na gładką masę. Dodaj banana i masło orzechowe i ponownie wymieszaj. Teraz pora na mleko. Dodawaj je porcjami aby całość dobrze się połączyła. Jeżeli konsystencja będzie zbyt gęsta dodaj więcej mleka.
3
Koktajl oczyszczający krok 3
Na koniec dodaj przyprawy (cynamon i ekstrakt waniliowy) i całość pomieszaj delikatnie. Nie dodawaj cukru. Daktyle i banan zapewnią odpowiednią słodkość, a dodatek cukru sprawi, że koktajl straci swoje wartości. Koktajl pij schłodzony z kostkami lodu. Będzie idealnym i pożywnym dodatkiem do śniadania.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub