Skuteczne herbatki ziołowe na zrzucenie wagi strona 1 z 4

Wiele osób chce zrzucić wagę, jednak niewielu się to udaje. Dzieje się tak dlatego, że aby osiągnąć taki cel, konieczne są zmiany w diecie i regularne ćwiczenia. Na szczęście istnieje wiele naturalnych sposobów na zrzucenie wagi. Jednym z nich są herbatki ziołowe.
Skuteczne herbatki ziołowe na zrzucenie wagi
Udostępnij na FB
1
herbata ulung
Herbata Ulung
Jest wiele przyczyn, dla których herbata Ulung jest skutecznym sposobem na pozbycie się kilogramów. Jest ona bogata w antyoksydanty, które przyśpieszają metabolizm aż o 10% już w dwie godziny po jej wypiciu. Są one także pomocne w spalaniu tłuszczu, który gromadzi się w ramionach i na brzuchu.

Zielona herbata
Jednym z najważniejszych składników zielonej herbaty jest EGCG, który przyśpiesza metabolizm. Ten antyoksydant wysyła sygnały do komórek tłuszczowych, które pod jego wpływem zaczynają się rozpadać. Oprócz katechin, zielona herbata bogata jest także w kofeinę i polifenole, które, co zostało udowodnione, pomagają spalać tłuszcz.

Herbata z borówki
Herbata ta pomaga w zachowaniu równowagi poziomu cukru we krwi, przez co zmniejsza apetyt na słodycze i inne produkty, które sprawiają, że tyjesz. Najlepiej, jeśli spożywana jest ona na noc, tuż przed kolacją. Dzięki temu zjesz mniejszą porcję i łatwiej będzie ci strawić jedzenie.
2
herbatka z róży
Herbata z róży
Herbata z róży pomocna jest w szybszym i zdrowszym trawieniu. Jest ona również efektywna, jeśli chodzi o zwalczanie zaparć i usuwanie toksyn z organizmu. Zawiera ona dużą ilość witamin, dzięki którym poprawi się również wygląd twojej skóry.

Herbata miętowa
Kolejna herbata, która jest niezwykle skuteczna i pomaga kontrolować to, co jesz. Ma ona pozytywny wpływ na trawienie. Niektóre osoby twierdzą, że zielona herbata dzięki swoim właściwościom sprawia, że zrzucenie wagi staje się aż dwa razy bardziej skuteczne. Nie zawiera ona także kofeiny.

Herbata anyżowa
Herbata ta ma właściwości moczopędne, które w naturalny sposób pomagają zrzucić wagę. Jeśli masz kłopoty z trawieniem takie jak niestrawność, to herbata anyżowa będzie bardzo pomocna.
3
herbata imbirowa
Herbata imbirowa
Jedną rzeczą, dla której herbata imbirowa jest skuteczna w odchudzaniu jest to, że nie zawiera ona kalorii. Poza tym stymuluje enzymy trawienne oraz podnosi poziom pH w żołądku, przez co niezbędne składniki odżywcze są wchłaniane, a te niepotrzebne, wydalane.

Herbata z czosnku
Czosnek nie jest zazwyczaj wybierany do robienia herbaty z powodu swojego mocnego smaku. Jeśli nie lubisz herbaty z czosnkiem, to możesz dodać do niej miodu i cytryny. Czosnek znany jest z tego, że zawiera allicynę, która wysyła do mózgu sygnały o tym, że jesteś najedzony, kiedy w rzeczywistości zjadłeś niewiele.

Herbata rumiankowa
Herbata rumiankowa pomaga przy odchudzaniu, ponieważ wspomaga trawienie i zmniejsza apetyt. Ma ona również działanie przeczyszczające, dzięki czemu oczyszcza organizm z toksyn. Herbata rumiankowa jest bogata między innymi w magnez, wapń i witaminę A oraz zapewnia szeroki wachlarz zdrowotnych właściwości, w tym pomagających zrzucić zbędne kilogramy.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

goldenrose - 2016-08-17
Bardzo często piję zieloną herbatę i miętową. Piję także dużo wody. Stosuje dietę Sandruni. Odżywiam się zdrowo. Sporo się ruszam, jeżdżę dużo na rowerze, dużo spaceruję. Dzięki tym zmianom schudłam już 7 kg
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub