Jak zrobić domowy płyn do kąpieli strona 1 z 4

Kąpiel w wannie pełnej piany jest najbardziej relaksującą czynnością. Jeżeli do piany dodamy wspaniałe, delikatne zapachy, efekt jest jeszcze lepszy. Jeżeli chcesz skorzystać z tego sposobu aby zrelaksować się o odprężyć po ciężkim dniu, ale pod ręką nie masz żadnego płynu do kąpieli, to nic straconego. Mamy dla ciebie przepis na domowy płyn do kąpieli. Koniecznie go wypróbuj.
Jak zrobić domowy płyn do kąpieli
Udostępnij na FB
1
Jak zrobić domowy płyn do kąpieli krok 1
Czego potrzebujesz do przygotowania domowego płynu do kąpieli? Przygotuj ½ szklanki mydła kastylijskiego (może być również zwykłe mydło w płynie), 1 łyżkę miodu, jedno jajko, 10-20 kropli dowolnego olejku eterycznego.
2
Na początek sparz jajko, aby pozbyć się szkodliwych bakterii które mogą znajdować się na skorupce jajka. Teraz rozbij je i oddziel białko od żółtka. Jeżeli wydaje ci się dziwne zastosowanie surowego białka w płynie do kąpieli, to musisz wiedzieć, że dzięki temu dodatkowi, piana będzie o wiele trwalsza.
3
Rozbite białko umieść w słoiku, dodaj mydło w płynie, miód i olejek eteryczny. Całość dokładnie wymieszaj i gotowe. Dodatek miodu sprawi, że twoja skóra będzie miękka i nawilżona, a olejki eteryczne nadadzą kąpieli subtelny zapach. Płynu użyj jak zwykłego płynu do kąpieli ze sklepowej półki.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub