Jak dotrzymywać noworocznych postanowień?

Postanowienia noworoczne to doskonały sposób by poprawić kilka spraw w swoim życiu. Niestety większość z nas nigdy nie dotrzymuje postanowień podjętych w Nowy Rok. Jeżeli jesteś jedną z tych osób, które co roku robią całą listę postanowień, przeczytaj poniższe wskazówki, które pomogą ci ich dotrzymać.
1

Niezbyt wysokie cele.

Oczywiste jest, że łatwiej coś postanowić niż dotrzymać postanowienia, ale jeżeli postawisz sobie zadanie bardzo trudne do osiągnięcia sam skazujesz się na porażkę. Mówisz sobie "do kwietnia schudnę 20 kg i zmieszczę się w ulubiony ciuch"? Wyznacz cel łatwiejszy do osiągnięcia jak np. "schudnę 5 kg lub 10 kg".

2

Nie przeciążaj się.

Dla zwykłego człowieka trudne jest dotrzymanie tylko jednego postanowienia, a ty koniecznie chcesz załatwić na raz trzy lub cztery. Na swoje postanowienie wybierz najbardziej paląca sprawę np. zrzucenie kilku kilogramów, znalezienie dziewczyny czy poprawa stosunków z rodzicami. Robienie wszystkiego na raz jest praktycznie gwarancją niepowodzenia.

3

Powiedz wszystkim, jakie powziąłeś postanowienie.

Niektórzy mówią żeby nikomu nie wyjawić swojego postanowienia, jednak im więcej osób poinformujesz, tym więcej osób pomoże ci wytrwać w twoim postanowieniu. To żaden wstyd poprosić innych by pomogli ci zrealizować twoje założenie.

4

Wyznacz sobie nagrodę.

Jeżeli postanowiłeś mniej kupować, w nagrodę za nie kupienie sobie świetnych butów idź na kawę do kawiarni w centrum handlowym.

5

Poczekaj do wiosny.

Pierwszy maj to dobra data by wraz ze zmianą sezonu dokończyć przemiany w swoim życiu.

Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Nie przejmuj się niepowodzeniami, wytrwałość to klucz do sukcesu.
  • Zarejestruj się w serwisie, który będzie ci przypominał o twoim postanowieniu e-mail –em.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub