Jak usunąć farbę ze szkła? strona 1 z 4

Podczas malowania okien lub drzwi, mimo zabezpieczenia taśmą malarską, przydarzy się pobrudzić farbą szybę. Nim zaczniesz usuwać farbę ze szkła. Usunięcie farby jest łatwiejsze niż myślisz. Oto jak to zrobić.
Jak usunąć farbę ze szkła?
Udostępnij na FB
1
usuwanie farby szkło
W małym garnku zagotuj szklankę białego octu. Następnie ubierz rękawice, aby się nie poparzyć. Poszukaj również stary ręcznik lub szmatkę i namocz w ciepłym occie. Nasączoną szmatką przetrzyj miejsca w których znajdują się plamy farby. Ciepły ocet pomoże rozluźnić farbę i zmyć ją ze szkła.

Jeśli ocet nie poradził sobie z farbą, pora podkręcić efekt. Małe naczynie napełnij ciepłą wodą i dodaj odrobinę mydła. Zanurz drugą szmatkę w wodzie i przemyj plamy farby. Mydło da poślizg i zabezpieczy szkło przed porysowaniem.
2
farba na szkle usuwanie
Teraz posłuż się ostrą żyletką. Przyłóż ją pod kontem 45stopni do parapetu. Bardzo ważne jest pod jakim kątem ustawiamy żyletkę. Kąt nie może być ani większy, ani mniejszy. Wówczas prawdopodobieństwo zarysowania lub uszkodzenia szyby jest mniejsze. Staraj się usuwać farbę jednym równym pociągnięciem.
3
jak usunąć farbę ze szkła
Zawsze poruszaj się w jednym kierunku. Nigdy nie działaj w przód i w tył. Właściwie chodzi o usunięcie farby w większym arkuszu, niż kawałek po kawałku. Miej pod ręka wodę z mydłem, by zmiękczyć ponownie farbę. Kiedy usuniesz farbę z szyby, umyj ją i wytrzyj suchą szmatką.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub