Jak pozbyć się zaskórników i niechcianego owłosienia? strona 1 z 4

Zaskórniki to problemu większości osób. Możesz się ich łatwo pozbyć, bez używania drogich produktów kosmetycznych. Co więcej, ta sama maseczka prócz oczyszczenia twarzy z zaskórników, może usunąć niechciane owłosienie na twarzy. Sprawdź jak to zrobić z pomocą tylko jednego składnika.
Jak pozbyć się zaskórników i niechcianego owłosienia?
Udostępnij na FB
1
usuwanie niechcianego owłosienia
Wszystko co musisz zrobić na domową maseczkę usuwającą zaskórniki i niechciane owłosienie to przygotować: białko jajka i wełniane lub bawełniane chusteczki. Po oddzieleniu białka od żółtka jajka, należy ubić białko i można je stosować na twarz.
2
zaskórniki domowe sposoby
Po ubiciu białka, rozetrzyj je na twarzy. Chusteczkę bawełnianą rozciągnij i przyłóż do skóry. Unikaj obszarów owłosionych, które nie mają być usunięte np. brwi. Po zastosowaniu jej na całej twarzy, pozostaw maskę do wyschnięcia na około godzinę.
3
domowe sposoby na zaskórniki
Kiedy maseczka całkowicie wyschnie, wolno odciągnij chusteczki bawełniane. Nie zrywaj chusteczek za jednym pociągnięciem, możesz podrażnić skórę. Jeśli ta maseczka nie pomogła ci się pozbyć zaskórników za pierwszym razem, wówczas zastosuj ją kilka razy w ciągu kilku dni.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub