Jak wyczyścić brudną brytfankę do pieczenia? strona 1 z 4

Twoja brytfanka do pieczenia jest zanieczyszczona? Jeżeli pokrywa ją gruba warstwa tłuszczu, przypalone jedzenie lub inne trudne do usunięcia plamy, to nie musisz jej wyrzucać. Podpowiemy ci, jak w prosty sposób przywrócić jej blask i sprawić, ze będzie jak nowa. A wszystko to, dzięki kilku prostym substancjom, które z pewnością znajdziesz w swoim domu. Konieczne przeczytaj naszą instrukcję, a następnie wypróbuj na swojej brytfance.
Jak wyczyścić brudną brytfankę do pieczenia?
Udostępnij na FB
1
brytfanka
Wykonanie jest równie proste, jak zdobycie składników potrzebnych do wyczyszczenia brytfanki. Wystarczy, ze całą powierzchnię posypiesz sodą oczyszczoną. Następnie skropisz niewielką ilością wody utlenionej i znów posypiesz sodą. Pożądane jest uzyskanie konsystencji gęstej pasty, aby nie spływała ze ścianek naczynia.
2
soda do czyszczenia
Całość pozostaw na przynajmniej dwie godziny. Soda oczyszczona i woda utleniona w tym czasie skutecznie rozmiękczą nawet najgrubszą warstwę brudu i tłuszczu. Po upływie wskazanego czasu, weź szorstką gąbkę i dokładnie wyczyść całe naczynie. Następnie wypłucz i wytrzyj do sucha, lub pozostaw do wyschnięcia.
3
brytfanka
Jeżeli boisz się, że brytfanka może ulec uszkodzeniu, spróbuj najpierw na małym fragmencie. Kiedy przekonasz się, że nie ma przeciwwskazań do zastosowania tej metody, zastosuj ją na całą powierzchnię naczynia. Po takim zabiegu, brytfanka będzie jak nowa. Śmiało używaj tej metody czyszczenia zawsze, kiedy będziesz mieć potrzebę. W pełni bezpieczne substancje nie będą miały wpływu na jedzenie przyrządzane w tak czyszczonych naczyniach.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub