Jak zrobić herbatę z kurkumy, by pozbyć się toksyn? strona 1 z 4

Kto by pomyślał, że taka kurkuma jest skarbnicą składników odżywczych. Stosowanie kurkumy jest korzystne dla organizmu. Pomaga przywrócić sieć naczyń krwionośnych i włosowatych. Wspomoże również w leczeniu dny moczanowej, zapalenia stawów. Poprawia cerę i odmładza ciało. Jak przygotować taki napój? Dowiesz się z naszego artykułu.
Jak zrobić herbatę z kurkumy, by pozbyć się toksyn?
Udostępnij na FB
1
kurkuma odchudzanie
Przyprawa ta jest polecana osobom, które chcą schudnąć. Kurkumina, będąca częścią kurkumy zapobiega tworzeniu się tkanki tłuszczowej oraz usuwa nadmiar wody z ciała. Wybawienie znajdą w niej również osoby, które cierpią z powodu problemów ze strony układu pokarmowego. Kurkuma poprawia pracę wątroby i pęcherzyka żółciowego.
2
napój z kurkumą
Jak przygotować napój z kurkumą? Potrzebować będziesz: 2g cynamonu, 2g suszonego imbiru, 2 łyżki miodu, 2g czarnego pieprzu, 2g kurkumy oraz 350ml wrzącej wody. W miseczce połącz ze sobą imbir i kurkumę, dodaj do nich jedną łyżkę wody i ucieraj do uzyskania jednolitej pasty. Następnie wlej pozostałą wodę.
3
kurkuma koktajl
Mieszaninę pozostaw na 15 minut, kurkuma i imbir osadzą się na dnie. Po schłodzeniu mieszaniny dodaj miód, pieprz i cynamon. Wymieszaj wszystkie składniki razem. Otrzymany koktajl pij trzy razy dziennie na pół godziny przed posiłkiem w ilości 75 gramów. Procedurę przeprowadź przez trzy tygodnie, po których z pewnością zauważysz efekty. Jeśli masz obawy przed stosowaniem kurkumy, poradź się swojego lekarza.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub