Jak zrobić maseczkę z miodu i mąki na zaskórniki? strona 1 z 4

Zaskórniki często występują na twarzy, zwłaszcza na nosie. Mogą one również występować na uszach lub innym dowolnym miejscu na ciele. Głównymi przyczynami tego problemu są zmiany hormonalne w organizmie, smażone jedzenie, czekolada, używanie kosmetyków, stres, alkohol, kofeina oraz nikotyna. Zaskórników w łatwy i domowy sposób można się pozbyć. Poznaj przepis na maseczkę, która pomoże rozwiązać problem.
Jak zrobić maseczkę z miodu i mąki na zaskórniki?
Udostępnij na FB
1
zaskórniki domowa maseczka
Jest o wiele łatwiej zapobiegać pojawieniu się zaskórników, niż je wyeliminować. Zastosowanie naturalnych maseczek przeznaczonych specjalnie dla tego problemu skóry, pozwoli uwolnić skórę od zanieczyszczeń. Naturalna maseczka przenika do wnętrza porów i usuwa zalegający w nich tłuszcz i brud.
2
maseczka na zaskórniki
Oto jak w prosty sposób można wyleczyć się z zaskórników. Wszystko czego potrzebujesz to te składniki: 1 łyżka mąki, 1 łyżeczka ciepłej wody oraz ½ łyżeczki miodu. Zmieszaj te składniki ze sobą i jeśli to konieczne dodaj więcej wody.
3
zaskórniki maseczka
Powstała mieszanka powinna być lepka. Kwadratową białą karteczkę, potnij na 3 paski. Maseczkę nałóż na jedną stronę paska i przyłóż do miejsca z zaskórnikami. Maseczka powinna przykleić się do skóry. Po 10 minutach, gdy mieszanka będzie sucha, oderwij pasek od skóry.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub