Czy oregano i rozmaryn zapobiegają cukrzycy? strona 1 z 4

Cukrzyca to choroba, która rozwija się w naszym świecie w szalonym tempie. Badania wskazują, że częstość występowania cukrzycy w ciągu ostatnich trzech lat wzrosła aż o 176%! Dane są zatrważające. Dlatego naukowcy szukają lepszych i skutecznych sposobów zapobieganiu tej chorobie. Co odkryli, dowiesz się z tego artykułu.
Czy oregano i rozmaryn zapobiegają cukrzycy?
Udostępnij na FB
1
oregano cukrzyca
Profesorowie na Wydziale Nauk o Żywności i Żywienia na Uniwersytecie w Illinois badali wpływ różnych ziół i przypraw na diabetyków. Doszli do wniosków, że oregano i rozmaryn to liderzy w obniżaniu cukru we krwi. Zioła te zawierają przeciwutleniacze, w tym polifenole i flawonoidy, które są zdolne do hamowania enzymów i inhibitorów.
2
tymianek cukrzyca
Enzymy te odgrywają kluczową rolę w wydzielaniu insuliny. Stwierdzono również, że zioła te hodowane zarówno w szklarniach jak i te suszone posiadają bardzo dobre właściwości lecznicze.
3
leczenie cukrzycy
Wyniki badań są bardzo obiecujące i wykazują, że zioła mogą stać się naturalnym sposobem do walki z cukrzycą. Owe zioła mają działanie podobne do leków podawanych cukrzykom. Nie zaleca się na własna rękę odstawiania leków na cukrzycę, bez konsultacji z lekarzem. Nie zaszkodzi jednak zioła te dodać do codziennej diety.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciekawe porady

Jak napisać dobre CV?

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub