Mieszanka czarnego pieprzu i kurkumy- korzyści dla twojego zdrowia strona 1 z 4

Zazwyczaj dbamy o nasze zdrowie i właściwą dietę, ale zdarza się czasem, że zjemy coś niezdrowego. Istnieje na szczęście sposób, aby pomóc organizmowi w oczyszczaniu ze szkodliwych substancji.
Mieszanka czarnego pieprzu i kurkumy- korzyści dla twojego zdrowia
Udostępnij na FB
1
kurkuma zdrowie
Kurkuma najczęściej stosowana jako przyprawa w kuchni indyjskiej posiada również działanie lecznicze. czarny pieprz wykazuje również duże właściwości prozdrowotne.
Wszyscy wiemy jakie korzyści możemy czerpać ze spożywania czarnego pieprzu i kurkumy oddzielnie, natomiast ich połączenie jest jeszcze bardziej wartościowe.
2
pieprz
Piperyna zawarta w czarnym pieprzu sprawia, że kurkumina staję się bardziej przyswajalna przez ludzki organizm. Zostało to potwierdzone w wielu badaniach. Połączenie tych dwóch przypraw sprawia, że obie korzystnej wpływają na zdrowie.
3
mieszanka pieprzu i kurkumy
Inne korzyści wynikające z połączenia pieprzu i kurkumy: Piperyna może zmniejszać ból. Właściwości przeciwzapalne kurkumy pomagają w leczeniu zapalenia stawów, jak i innych stanów zapalnych. Kurkuma i pieprz mogą zapobiegać powstawaniu raka piersi.
Spróbuj dodać do codziennej diety mieszankę kurkumy i pieprzu, a na pewno zauważysz poprawę ogólnego stanu zdrowia.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub