Jak sok z aloesu poprawia pracę jelit? strona 1 z 4

Układ trawienny działa prawidłowo, gdy wszystkie potrzebne wartości odżywcze trafiają do organizmu. Kiedy w jelitach dzieje się źle, pokarm nie jest dobrze trawiony, a większość odżywczych składników zostaje wydalona. Rafinowany cukier, sztuczne składniki i barwniki nie odżywiają, a co gorsza mogą zakłócać równowagę jelit. Jednym z produktów, który może zaprowadzić równowagę w układzie trawiennym jest aloes, który odżywia, wspomaga detoksykację i przywraca normalne wypróżnienia. Jak działa aloes? Dowiesz się z dalszej części artykułu.
Jak sok z aloesu poprawia pracę jelit?
Udostępnij na FB
1
właściwości aloesu
Jak aloes działa na trawienie?
Aloes zawiera ponad 70 różnych substancji odżywczych, w tym wapń, chrom, miedź, selen, magnez, mangan, potas, sód i cynk. Znajdziemy w nim również witaminę A (beta-karoten), witaminę C i E. Jest doskonałym źródłem witaminy B12, kwasu foliowego i choliny. Aloes poprawia trawienie i wchłanianie składników odżywczych, a wszystko dzięki ośmiu ważnym enzymom, z których zwłaszcza dwa wspiera trawienie. Amylaza, która trawi węglowodany, skrobię i cukier, natomiast lipaza pomaga trawić tłuszcze.
2
aloes na trawienie
Aloes promuje zdrowe środowisko w jelitach, poprzez wspieranie probiotycznych kolonii bakterii. Probiotyki są żywymi organizmami i wymagają składników odżywczych zwanych prebiotykami. Aloes jest doskonałym źródłem prebiotyków, które żywią dobre bakterie jelitowe.
Badania wykazały, że aloes sprzyja zbilansowaniu wartości pH w całym organizmie, pomagając zmniejszyć zaczerwienienie, obrzęk i podrażnienie.
3
sok z aloesu
Sok z aloesu można znaleźć w większości sklepów ze zdrową żywnością. Szukaj soku wyprodukowanego wyłącznie z wewnętrznej części liścia aloesu. Unikaj soków z całych liści, ponieważ znajdują się tam aloiny lub lateks aloesowy, który może działać silnie przeczyszczająco.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub