Jaki prezent dla babci kupić?

21 stycznia obchodzimy w Polsce Dzień Babci. Każdy dobry wnuczek i wnuczka powinni zatroszczyć się o to, by w tym dniu zrobić wszystko, co wywoła na babcinej twarzy uśmiech. Po pierwsze należy tego dnia o Babci pamiętać. Na pewno miło będzie jej również, gdy otrzyma od ciebie kupiony lub własnoręcznie wykonany upominek. Kupienie prezentu dla babci jest generalnie dużo bardziej skomplikowane, niż kupno prezentu dla przyjaciela czy rodzeństwa. Babci nie interesuje najnowszy sprzęt elektroniczny, nowości muzyczne czy DVD. Jest jednak kilka sposobów na to, by sprawić jej satysfakcję:
Jaki prezent dla babci kupić?
1
Pomyśl o tym, co Babcia lubi robić. Prace w ogródku? Czytanie książek? Gotowanie? Układanie zdjęć w albumach? Ustalenie zainteresowań Babci to kluczowy punkt do wybrania dla niej odpowiedniego prezentu.
2
Pamiętaj, że Babci najwięcej radości sprawi prezent, który wykonasz własnoręcznie. Jeśli masz czas i trochę fantazji, spróbuj zrobić dla niej prezent pasujący do jej hobby, np. album na zdjęcia, ręcznie zdobiona szkatułka na biżuterię, zakładka do książki lub zwykła laurka.
3
Zastanów się nad zebraniem przedmiotów przydatnych Babci w jej codziennych czynnościach i zapakowaniu ich razem jako prezent. Jeśli np. Babcia lubi prace w ogródku możesz zrobić jej prezent składający się z łopatki, grabek, sekatora i sadzonek jej ulubionych roślin. Jeśli Babcia lubi czytać, kup jej ulubioną książkę i napisz w niej dedykację.
4
Doskonałym rozwiązaniem jest zawsze prezent-zdjęcie. Babcie uwielbiają zdjęcia rodzinne. Poszukaj zabawnych zdjęć, na których jesteś ty i twoja Babcia. Zrób dla Babci kalendarz z waszymi zdjęciami, album lub kubek. Wiele punktów ksero oferuje profesjonalne wydruki zdjęć na kubkach, koszulkach czy kalendarzach.
5
Najlepszym prezentem dla Babci jest twój czas. Spędź z Babcią cały dzień, wybierz się z nią do kawiarni, na zakupy, do kina lub do parku. Babcie są na co dzień bardzo samotne, dlatego cieszą się z każdej chwili, którą mogą spędzić razem ze swoimi wnukami.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub