Jak rysować postacie z bajek? strona 1 z 7

Poniżej przedstawię jak narysować kobiecą twarz postaci z kreskówki. Twarze kobiece odrobinę różnią się od twarzy męskich. Ich rysy są łagodniejsze i zwykle ładniejsze, niż męskie. Kreskówkowa kobieta ma zazwyczaj duże oczy, mały nos i pełniejsze usta. Gdy już opanujesz sposób rysowania kobiecych twarzy, będziesz mieć możliwość tworzenia wielu różnych bajkowych charakterów.
Jak rysować postacie z bajek?
Udostępnij na FB
1
rysowanie twarzy postaci - krok 1.
Narysuj owalny kształt, który będzie odpowiadać górnej części twarzy. Pod spodem dorysuj figurę w kształcie litery „v”, która posłuży do uwydatnienia kształtu kobiecych policzków.
2
rysowanie twarzy postaci - krok 2.
W poprzek twarzy narysuj krzyż, który pozwoli ci odpowiednio umiejscowić poszczególne detale. Na linii łączącej owal z figurą w kształcie „v”, dokładnie poniżej środka krzyża, narysuj lekko zadarty nos. Tuż poniżej nosa narysuj linię, która będzie stanowić usta.
3
rysowanie twarzy postaci - krok 3.
Na wysokości poziomego ramienia krzyża, narysuj dwa owalne kształty, które stanowić będą oczy. Nad każdym okiem narysuj brew. Popraw usta dorysowując nad i pod nimi zakrzywione linie. Pamiętaj, żeby górna warga miała delikatne wgłębienie.
4
rysowanie twarzy postaci - krok 4.
Dookoła twarzy i na czole narysuj włosy.
5
rysowanie twarzy postaci - krok 5.
Czarnym markerem popraw wszystkie kontury, które mają pozostać na rysunku. Gdy marker wyschnie, wymaż niepotrzebne szkice ołówka.
6
rysowanie twarzy postaci - krok 6.
Pokoloruj postać. Uwzględnij delikatne rumieńce na policzkach i jaśniejsze pasemka na włosach.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

olivaceous - 2011-07-26
Fajny temat!!!.....:)
Pozdrawiam;)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub