Mity na temat kobiecych piersi, o których należy zapomnieć strona 5 z 5

4
MIT nr 6: Jeśli chcesz aby twoje piersi rosły szybciej, noś biustonosz treningowy!
Jeśli słyszałeś o tym, że noszenie staników treningowych ma coś wspólnego ze wzrostem piersi, możesz od razu zapomnieć wszystkie te informacje. Biustonosze treningowe w żaden sposób nie są w stanie wspierać wzrostu piersi. Celem tego typu biustonoszy jest oferowanie wsparcia piersi osobom uprawiającym sport, nic więcej i nic mniej. Jeżeli jesteś młodą kobietą, która nosi biustonosz treningowy aby wspomóc wzrost piersi, to możesz zamienić go na zwykły i pamiętaj, że twój biust będzie tak samo rósł bez względu na to jaki rodzaj biustonosza zakładasz.

MIT nr 7: Piersi rosną tylko w wieku nastoletnim
Często mówi się, że piersi przestają rosnąć po wyjściu z wieku nastoletniego. Mimo, że może być to prawdą w przypadku niektórych kobiet, to na pewno nie dotyczy wszystkich z nich. Dobrą wiadomością jest to, że zazwyczaj piersi nadal rosną u kobiet przekraczających dwadzieścia lat. Jeśli jesteś młodą kobietą i rozmiar twojego biustu martwi cię, pamiętaj, że może wciąż rosnąć. Jeśli nie, to musisz wiedzieć, że istnieje wiele zalet posiadania mniejszego rozmiaru biustu! Koniecznie poznaj je wszystkie.
powiększanie piersi
Udostępnij na FB
Przeczytaj teraz: Jak zrobić masaż piersi?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub