Jak naprawić dziurę w koszulce? strona 1 z 4

Dziura w twojej ulubione koszulce wcale nie oznacza, że musisz ją od razu wyrzucić. Istnieją sposoby, aby załatać dziurę bez dotykania maszyny do szycia. Sposób jest niezwykle prosty, wystarczy ci tylko 10 minut aby twoja koszulka była jak nowa.
Jak naprawić dziurę w koszulce?
Udostępnij na FB
1
fizelina
Ale zanim przejdziemy do sedna musisz wcześniej zgromadzić odpowiednie materiały:
-żelazko
-deska do prasowania
- termofolia hafciarska
-fizelina lub osłonka do haftu
-pergamin
-kawałek materiału
2
fizelina w rulonie
Koszulkę odwróć na lewą stronę i rozłóż na desce do prasowania. Przeprasuj cześć koszulki na której jest dziura aby całkowicie pozbyć się wgnieceń. Usuń wszystkie odstające nitki. Pod dziurę podłóż pergamin, zapobiegnie to przyklejeniu się koszulki do deski. Wytnij kwadracik z termofolii hafciarskiej i przyłóż w miejscu dziury, na to połóż większy kwadrat wycięty z fizeliny. Na kawałki fizeliny połóż kawałek materiału. Wszystko zwilż wodą.
3
prasowanie koszulki
Przeprasuj wszystko rozgrzanym żelazkiem. Nie musisz specjalnie dociskać fizeliny wystarczy że umieścisz żelazko na 10 sekund. Zdejmij materiał i fizelinę z koszulki. Przewróć koszulkę ponownie na prawą stronę Jeśli nie wszystkie nitki się skleiły delikatnie dociśnij palcami i przeprasuj raz jeszcze. Dziura powinna całkowicie zniknąć.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub