7 napojów, które oczyszczą twoją wątrobę i będą spalać tłuszcz strona 4 z 6

3
Owoce jujuby pospolitej
Czy słyszałeś kiedykolwiek o jujubie bądź próbowałeś jej owoce? Jujuba jest pochodzącym z Chin ziołem, które mocno wspomaga twoją wątrobę i pomaga organizmowi w procesie detoksykacji. Pomaga także w spalaniu tłuszczu. Jesteśmy pewni, że będziesz pozytywnie zaskoczony wiedząc, że ten owoc pozwoli ci także się wyciszyć, obniży twój poziom stresu i zapewni sen dobrej jakości, co sprawi, że twoja wątroba będzie mogła efektywnie pracować. Jujuba korzystnie wpływa tez na śledzionę i trzustkę. W chińskiej medycynie ludowej te dwa organy są uważane za wspomagające wątrobę i jej procesy.

Ziarna lotosu
Lotos jest kolejnym ziołem stosowanym w medycynie dalekiego wschodu. W Chinach zioło to znane jest, jako LianZi. Lotos może być używany jako wieczorna herbata stosowana przed snem. Jest on niesamowicie skuteczny w zwalczaniu stresu, lęków i gonitwy myśli, które często utrudniają spokojny sen. Pozwoli ci się nie tylko uspokoić, jest w stanie również obniżyć poziom pulsu. Do herbaty z lotosu można dodać także lawendę, gdyż posiada ona podobne właściwości i także przyczynia się do wyciszenia.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub