7 napojów, które oczyszczą twoją wątrobę i będą spalać tłuszcz strona 6 z 6

5
Herbata owsiana
Czy wiesz, że istnieje herbata z owsa? Naukowcy twierdzą, że ten napój dostarcza naszemu ciału wiele potrzebnych mikroelementów. Dzieje się tak, dlatego, że herbata owsiana zawiera mnóstwo witamin, minerałów a nawet białek zwanych aweninami, które są pomocne w pierwszej oraz drugiej fazie detoksykacji organizmu. Ponadto, herbata owsiana jest wspaniałym środkiem uspokajającym, który pozwala nam się wyciszyć i uspokoić emocje. Jest też środkiem wpływającym na regenerację komórek nerwowych.
Pij więcej wody
Pamiętaj także, aby każdego dnia wypijać wiele wody i innych płynów. Zapewnienie sobie zdrowego snu jest również niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania. Najkorzystniej dla ciebie będzie kłaść się przed 23, a jeśli to za wcześnie, to staraj się nigdy nie przekraczać godziny pierwszej w nocy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmiana zegara biologicznego to ciężki proces, więc staraj się regulować go delikatnie, poprzez kładzenie się o tej samej godzinie, wcześniejszej o godzinę, góra dwie i kontynuowanie nawyku wcześniejszego kładzenia się spać przez cały tydzień. Pamiętaj również, że twój organizm potrzebuje czasu, aby przestawić się na nowy tryb życia i dostosować, dlatego nie obciążaj go zbyt mocno. Mamy nadzieję, że przedstawione w artykule rady przyczynią się do oczyszczenia twojego organizmu i poprawy samopoczucia.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub