Moringa - ziele, które niszczy raka i hamuje cukrzycę strona 4 z 5

3
Zwalcza bóle głowy
Będziecie pewnie zaskoczeni, ale ta roślina potrafi również zwalczać bóle głowy. Wystarczy wziąć korzeń moringi i wycisnąć z niego soki. Następnie połączyć sok z cukrem trzcinowym i wypić. W niedługim czasie otrzymasz znaczną ulgę od bóli głowy.

Pozbądź się problemów ze wzrokiem
Moringa pomoże ci zwalczyć wiele problemów ze wzrokiem, między innymi zapalenie spojówek. Przygotowanie miksturki jest bardzo proste. Wystarczy, że zetrzesz parę liści, a następnie otrzymaną pastę nałożysz na oczy. Dodając do mieszanki miód, otrzymasz wspaniałą pomoc w leczeniu zapaleń rogówki. Moringa leczy również opuchnięte oczy.

Wyrównuje poziom cukru we krwi
Moringa w naturalny sposób przyczynia się do wyrównywania poziomu cukru we krwi. Jest to bardzo ważne, ponieważ ten ostatni przyczynia się do powstania wielu chorób, między innymi tych związanych z sercem. Ostatnie badania pokazują, że moringa obniża poziom cukru. Przeprowadzono je zarówno na ludziach, jak i zwierzętach. Badając grupę 30 kobiet, stwierdzono, że u tych, które spożywały moringę, poziom cukru obniżył się o 13,5% w ciągu trzech miesięcy.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (3)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub