Pięć faktów świadczących o tym, że masz niedobory białka strona 3 z 4

2
Wypadanie włosów
Wypadają ci włosy? Może być to przyczyną niezapewniania organizmowi odpowiedniej ilości białka. Nasze włosy są zbudowane z białek zwanych keratynami. Bez odpowiedniej ilości białek w organizmie, nie jesteśmy w stanie wytworzyć odpowiedniej dawki keratyn.
Brak odpowiedniej ilości białek skutkuje tym, że organizm stara się oszczędniej gospodarować swoimi zasobami. Tymczasową metodą na pozyskiwanie białek jest otrzymywanie ich przez organizm z włosów, zwalniając ich wzrost i osłabiając strukturę. Taki proces może utrzymywać się nawet przez parę miesięcy. Dostarczając organizmowi więcej białka sprawiasz, że ciało przestaje wykorzystywać swoje rezerwy.

Łamliwe paznokcie
Tak samo jak włosy, nasze paznokcie także są zrobione z keratyn. Gdy poziom białka jest niski, nei jesteśmy w stanie produkować tyle keratyn, by utrzymać paznokcie silnymi i zdrowymi. Tyczy się do zarówno paznokci u rąk, jak i u nóg. Ludzie z niedoborami białka często cierpią na kruchość i łamliwość paznokci. Odpowiednia ilość białka dostarczona do organizmu sprawi, że zostanie przywrócone naturalne piękno paznokci.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub