Pięć faktów świadczących o tym, że masz niedobory białka strona 4 z 4

3
Nieatrakcyjna skóra
Nasza skóra potrzebuje aminokwasów do produkcji związku regenerującego, zwanego kolagenem. Tylko spożywanie białek jest w stanie uruchomić produkcje kolagenu w ciele. Kolagen jest jednym z najważniejszych białek w naszym ciele. Odpowiadania za optymalne naprężenie skóry i wzmocnienie jej. Kolagen działa jak swojego rodzaju „cement”, scalając naszą skórę. Cierpiąc na niedobory białka w diecie, skóra zacznie mieć tendencję do wysypek i marszczenia się.

Stałe zapotrzebowanie dietetyczne
Silny pociąg do słodyczy, węglowodanów, cukrów czy słonych przekąsek może świadczyć o niedoborach białek. Doprowadza to do niebezpiecznego zwiększania poziomu cukru we krwi. Pamiętaj jednak, że zapotrzebowanie na słodkości nie zawsze jest związane z niedoborami białek. Czasami może za niego odpowiadać brak równowagi hormonalnej, zwłaszcza u kobiet. Niemniej jednak, zapotrzebowanie na cukier i poziom białek w organizmie są często ze sobą powiązane. Miej na uwadze wszystkie wymienione w artykule czynniki i zacznij dostarczać ciału stałych ilości tak potrzebnego mu białka.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub