Przepis na kojący krem do golenia z nutą rumianku strona 1 z 4

Szukasz doskonałej receptury na domowy krem do golenia? Jeśli tak, to mamy idealny przepis, który pomoże w codziennej pielęgnacji skóry. Wrażliwa skóra dotyczy zarówno mężczyzn jak i kobiet, ponieważ nie tylko panowie używają kremu do golenia. Panie stosują go do golenia bardziej wrażliwych miejsc, dlatego też ważne jest, aby był delikatny i nie powodował podrażnień. Częste golenie powoduje, że na skórze pojawiają się czerwone krostki i stany zapalne, które nie dość, że szpecą skórę, to jeszcze powodują ogólny dyskomfort.

Przepis na kojący krem do golenia z nutą rumianku
Udostępnij na FB
1
Jak uniknąć podrażnień skóry

Niektóre kobiety myślą, że podrażnienia powstałe po goleniu, to wina tylko i wyłącznie maszynki do golenia. Fakt, dobra maszynka nie powinna ich powodować, ale jest to tylko teoria. W praktyce każda, nawet najdroższa maszynka może wywołać podrażnienia skóry. Jest to szczególnie niewygodne w sezonie letnim, kiedy odsłaniamy coraz więcej ciała. Kobiety najbardziej narzekają na podrażnienia wewnętrznej strony ud, strefy bikini oraz pach.
Skóra w tych miejscach jest wyjątkowo cienka i można ją łatwo uszkodzić. W lecie podrażnienia są spotęgowane, ponieważ dochodzi jeszcze upalne powietrze oraz pot, co powoduje znaczne szybsze namnażanie się bakterii. Dlatego też, do pielęgnacji skóry powinnyśmy wykorzystywać dobroć płynącą z natury.
2
Rumianek działa jak opatrunek
Jeśli szukasz idealnego przepisu na krem do golenia, to koniecznie spróbuj użyć w stu procentach naturalnego produktu, który zawiera w swoim składzie rumianek działający jak opatrunek na podrażnioną skórę. Kojący krem na bazie rumianku zastąpi sztuczne kosmetyki, które często wywołują alergie. Niesamowity dar od ziemi ma działanie terapeutyczne, które kojąco działa na skórę oraz na nasze zmysły. Zatem możemy o nie zadbać jednocześnie. Jeśli regularnie będziesz stosować domowy krem do golenia, to już nigdy nie wrócisz do używania gotowych produktów ze sklepu.
3
Oto przepis na domowy krem do golenia:

Składniki:
- 3 łyżki oleju kokosowego
- 4 łyżki masła shea
- 2 łyżki oleju ze słodkich migdałów
- 10 kropli olejku z rumianku

Sposób przygotowania:
W misce wymieszaj olej kokosowy, masło shea oraz olej ze słodkich migdałów i przełóż do garnuszka. Podgrzewaj składniki na małym ogniu, ciągle mieszając i z powrotem przełóż je do miski. Dodaj resztę składników i mieszaj dalej. Składniki wstaw do lodówki na około 30 minut, a następnie przełóż krem do szklanego słoiczka. Gotowy krem przechowuj w lodówce.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciekawe porady

Jak napisać dobre CV?

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub