Darmowe programy do fakturowania strona 1 z 3

Każdy przedsiębiorca działający w sektorze handlowo-usługowym potrzebuje narzędzia, które umożliwi mu proste, zautomatyzowane wystawianie faktur VAT. Jeśli twoja firma należy do MŚP, nie musisz wydawać majątku na specjalistyczne oprogramowanie komercyjne. W zupełności powinny wystarczyć ci darmowe programy do fakturowania, których listę i krótki opis przedstawiam poniżej.
Darmowe programy do fakturowania
1
Invoicer
Darmowy program do fakturowania. Przeznaczony dla małych firm, które nie prowadzą gospodarki magazynowej. Program umożliwia wystawianie faktur VAT, faktur zaliczkowych, WNT, WDT i definiowanie faktur cyklicznych. Dodatkowym atutem programu jest możliwość stworzenia bazy kontrahentów oraz towarów i usług.
Do pobrania ze strony: Madar.com.pl/invoicer/index.htmInvoicer
2
Faktura 1!
Prosty program do wystawiania faktur VAT, korygujących i pro forma. Jeśli funkcje programu okażą się niewystarczające, producent oferuje płatne programy z tej samej serii: Faktura Express, Magazyn Express i Gospodarka Materiałowa Faktury, które poszerzą zakres darmowej wersji podstawowej.
Pobrać można ze strony: Tgsoft.pl/Download.aspxFaktura 1!
3
Fakturka
Darmowy program do fakturowania, idealny dla małej firmy. Umożliwia drukowanie samodzielnie zaprojektowanych faktur, liczy faktury od cen brutto lub netto, pozwala na prowadzenie kartoteki kontrahentów i towarów.
Do pobrania ze strony: http://www.instalki.pl/programy/download/fakturowanie/Fakturka.php
Fakturka
Udostępnij na FB
4
Mega Fakturka
Mega Fakturka
Program umożliwia wystawianie faktur VAT, korekt faktur VAT i faktur pro forma, a także definiowanie przelewów, między innymi do US i ZUS. Ponadto do dyspozycji mamy kartotekę kontrahentów i towarów, bez żadnych ograniczeń co do ilości zapisywanych w niej pozycji. Program umożliwia wydruki rejestru sprzedaży, zestawień sprzedaży, a nawet nadruk adresu na koperty.
Można pobrać pod adresem: http://www.instalki.pl/programy/download/fakturowanie/Mega_Fakturka.php
5
EuroFirma Start
EuroFirma Start
Bezpłatna wersja pakietu EuroFirma. Pozwala wystawiać faktury VAT, faktury korygujące i paragony, umożliwia prowadzenie kartoteki kontrahentów, towarów i usług, a także utworzenie cennika. Jeśli funkcjonalność programu okaże się niewystarczająca, można wykupić licencję na dowolnie wybrane dodatkowe moduły (Magazyn, Księga Podatkowa/Handlowa, Kadry i Płace, Środki Trwałe, Produkcja).
Do pobrania pod adresem: http://www.dobreprogramy.pl/EuroFirma-Start,Program,Windows,12576.html
6
Solar Start
Solar Start
Darmowy program dla MŚP z sektora usługowego lub handlowego. Umożliwia wystawianie faktur VAT, korygujących, pro forma i zakupowych. Maksymalna liczba wystawionych faktur nie może przekroczyć 365 na rok. Korzystając z programu mamy możliwość prowadzenia rejestru towarów i usług, rejestru kontrahentów, a także bieżącego kontrolowania płatności wszystkich faktur.
Pobrać można ze strony: http://www.instalki.pl/programy/download/fakturowanie/SOLAR.php
7
DRACO - Faktury VAT PRO
DRACO - Faktury VAT PRO
Program do fakturowania, umożliwiający wystawianie faktur VAT, korekt tych faktur, zleceń, KP, KW. Kolejną funkcjonalnością jest naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty i możliwość druku wezwań do zapłaty i not odsetkowych. Program generuje raporty i zestawienia sprzedaży, a także wykresy sprzedaży.
Do pobrania ze strony: Draco.ksi.pl/programy/1-draco-f-vat
8
FIT Faktura
FIT Faktura
Bardzo rozbudowany program do fakturowania. Umożliwia wystawianie faktur VAT, pro forma, korygujących, paragonów, zamówień. Ponadto program oferuje szereg funkcji związanych z rabatami, upustami, możliwość tworzenia kartotek kontrahentów (informacje o kontrahencie, zarządzanie korespondencją, typ i rodzaj usługi, osoba prowadząca) oraz towarów i usług. Program posiada opcję drukowania kodów kreskowych produktów, określania ich dokładnego położenia w magazynie, a także tworzenia etykiet i cenników. FIT Faktura generuje również zestawienia i raporty dotyczące sprzedaży, zakupów, obrotów oraz ewidencji VAT.
Można pobrać pod adresem: Programer.pl/faktura.php
9
VATowiec
VATowiec
Program przeznaczony dla małych firm (możliwość jednoczesnej obsługi wielu firm). Oferuje ewidencję VAT, zakupów, sprzedaży, środki trwałe, ewidencję stanów magazynowych oraz pełną rachunkowość i obsługę systemu naliczania płac.
Do pobrania ze strony: Vatowiec.pl/index.php?dzial=brv_prg
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Nickkion - 2016-09-16
Fakturowanie to bardzo ważny element w biznesie, ale warto mieć zintegrowane narzędzie, które oferuje również np. delegowanie zadań, raportowanie czy kalendarz. Łatwiej wtedy organizować sobie dzień.
Damian - 2011-10-22
Cześć, ostatnio natknąłem się na program księgowy intuica, możecie coś więcej o nimpowiedzieć? Podobno można pobrać go za darmo i otrzymać dożywotnią licencję?
Zbig - 2011-09-27
Polecam program MegaFakturka, z którego sam korzystam. Można zrobić kartotekę towarów / usług, oczywiście kontrahentów również, generować proste raporty. Dość spora konfigurowalność samego wyglądu faktury na nawet nadrukowuje znaczniki ułatwiające złożenie faktury do formatu DL. Umożliwia edytowanie zapisanej / wydrukowanej faktury.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub