Jak usunąć naklejki z okien samochodu?

Właśnie kupiłeś samochód na oknach masz "piękne", obciachowe naklejki? Jest bardzo prosty sposób, aby je usunąć bez śladu i najmniejszego zarysowania okien. Wszystko, czego potrzebujesz, to kilka rzeczy, które na pewno znajdziesz w domu, a twój samochód będzie wyglądał perfekcyjnie. Poniżej znajdziesz najprostszy sposób jak pozbyć się okropnych naklejek. Uwierz, uda Ci się bez trudu.
Jak usunąć naklejki z okien samochodu?
Rzeczy, których potrzebujesz:
WD-40, Ręczniki papierowe, Skrobaczkę, której używasz do oszraniania szyb, Wodę.
1
Namocz papierowy ręcznik i przetrzyj szyby w miejscach, gdzie są naklejone naklejki (namocz je). Ten zabieg pozwoli równie usunąć kurz z naklejki i szyby.
2
Poczekaj, aż okna przeschną i spryskaj WD-40 na naklejki. Nałóż grubą warstwę płynu Wd-40 i zostaw na około 10-15 minut. Staraj się nie robić tego w słońcu, bo wówczas WD-40 szybko wyschnie i będziesz musiał co chwila nanosić płyn. Najlepiej zrobić to wcześnie rano, lub wieczorem, gdy słońce zajdzie.
3
Teraz weź plastikową skrobaczkę i włóż pod brzeg naklejki i spróbuj podważyć. Jeżeli nie odchodzi cała, spryskaj jeszcze płynem i odczekaj jeszcze trochę, po czym powtórz czynność ze skrobaczką.
4
Ostatni etap, to wytrzeć do sucha szyby z WD-40. Weź kilka listków papierowego ręcznika i wytrzyj z góry na dół dokładnie ścierając Wd. Możesz spłukać szyby wodą, aby dokładnie usunąć płyn WD.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (2)

badblondi - 2015-02-04
a ja zmywam zwyklym olejem kuchennym (co kto ma pod reka: slonecznikowy, rzepakowy)
sq - 2009-08-18
Głupoty . Suszarką (chociażby do włosów) mocno nagrzej naklejki - gorące odchodzą praktycznie same . Pozostały klej zmyjesz odrobiną benzyny lub rozpuszczalnika w szmatce .
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub